У Кропивницькому відбувся майстер-клас Андрія Макаревича
Сьогодні, 11 квітня, в рамках всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Нейгаузівські музичні зустрічі» у музичній школі №1 Кропивницького відбувся майстер-клас асистента-стажиста Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка Андрія Макаревича.
Темою майстер-класу стали фортепіанні етюди, повідомили CBN у школі.
Андрій відомий як виконавець "Трансцендентних етюдів" Ференца Ліста
Фортепіанні етюди з'явились як спосіб удосконалення техніки виконавців, проте в процесі свого історичного розвитку перетворилися на художні твори з великим естетичним впливом.
О 16:00 у кропивницькому музичному коледжі в рамках фестивалю відбудеться концерт-відкриття ХVIII Всеукраїнського конкурсу молодих піаністів.
У конкурсі візьмуть участь 36 піаністів з 13 регіонів України - Кіровоградської, Чернігівської, Сумської, Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської, Донецької, Луганської, Харківської, Дніпропетровської, Рівненської, Хмельницької областей та Києва.
Оцінювати майстерність виконавців буде журі на чолі з професором Національної музичної академії України імені Петра Чайковського, заслуженим артистом України Юрієм Котом: професор Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка, заслужений артист України Йосип Єрминь, доцент Національної музичної академії України імені Петра Чайковського, заслужений діяч мистецтв України Ірина Алексійчук та викладач-методист, голова циклової комісії фортепіано Кіровоградського музичного коледжу Людмила Мельникова.
Нагадаємо, що в рамках фестивалю 5 квітня у філармонії виступив відомий британський піаніст Джонатан Пауелл. Він з 2010 року бере участь у музичних зустрічах, присвячуючи свої виступи Генріху Нейгауза та Каролю Шимановському.
[caption id="" align="aligncenter" width="640"] Джонатан Пауелл[/caption]
Торік у його виконанні вперше у Кропивницькому пролунав балет Стравінського «Петрушка». Цього разу кропивничани вперше почули Другий концерт для фортепіано з оркестром Фредеріка Шопена у виконанні Джонатана Пауелла та «Концертіно» під керуванням Наталії Хілобокової, спеціально перероблений для камерного оркестру.