На Кіровоградщині перевірили, як у районах інформують про «Доступні ліки»

Перегляди: 1069

Оператори обласного контактного центру провели «таємне» опитування серед «гарячих ліній» райдержадміністрацій та міськвиконкомів.

Про це розповів директор «гарячої лінії» Андрій Лаврусь на апаратній нараді сьогодні, 23 квітня, передає кореспондент CBN.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Таку перевірку провели, аби виконати доручення голови облдержадміністрації Сергія Кузьменка щодо перевірки якості надання послуг державними установами та організаціями області.

Згідно з легендою, таємний заявник – оператор обласного контактного центру - звертається на «гарячу лінію» райдержадміністрації, міськвиконкому, представляється жителем міста або району і просить отримати консультацію щодо порядку та можливості одержання ліків за програмою «Доступні ліки».

Телефонували виключно в робочий час.

Одним із суттєвих недоліків, які були виявлені під час спілкування із фахівцями телефонних «гарячих ліній», є те, що більшість не представлялася особі, яка телефонувала, не віталися або віталися лише у відповідь, не прощалися та не запитували ім’я додзвонювача. Лише фахівець Благовіщенської райдержадміністрації дотрималась всіх етичних норм спілкування.

Вичерпні консультації щодо порядку отримання ліків згідно з державною програмою «Доступні ліки» надали лише на 10 «гарячих лініях», а саме: Благовіщенській, Голованівській, Долинській, Знам’янській, Новоархангельській, Новоукраїнській, Олександрівській, Онуфріївській, Петрівській райдержадміністраціях та Олександрійському міськвиконкому.

Консультації не надали в Бобринецькій, Гайворонській, Добровеличківській, Компаніївській, Новомиргородській, Олександрійській, Світловодській, Устинівській райдержадміністраціях, Знам’янському міськвиконкому та сервісному центрі муніципальних послуг м. Кропивницького.

Найбільш популярним варіантом розвитку подій тут ставало перенаправлення громадянина до іншого підрозділу або органу влади, відділів або ж до посадових осіб чи самостійно пошукати на сайті райдержадміністрації.

«У цілому позитивне враження справили «гарячі лінії» Благовіщенської, Голованівської, Долинської, Новоархангельської, Новоукраїнської, Олександрівської, Онуфріївської, Петрівської райдержадміністрацій. Негативне враження залишилося від "гарячих ліній" Гайворонської, Добровеличківської райдержадміністрацій та Знам’янського міськвиконкому», – наголосив Андрій Лаврусь.