У Кропивницькому консультувалися, що робити з перевізниками

0
419
кількість переглядів

У прес-центрі CBN відбулася публічна консультація з зацікавленими сторонам щодо якості пасажирських перевезень у Кропивницькому.

Модератором дискусії була координаторка ГО «Центр UA» в Кіровоградській області Любов Лук’янцева,.

Незадовільна якість надання послуг пасажирських перевезень – питання, яке є перманентним і не вирішується.

Основні причини проблеми: старий автотранспорт, який не оновлюється, збільшення кількості ДТП та інцидентів на дорозі за участі пасажирського автотранспорту, переповненість маршруток у годину «пік», невиконання перевізниками умов договору з місцевою владою, недотримання графіку руху та кількості транспортних засобів на маршруті тощо.

Питання, які піднімалися під час публічної консультації, стосувалися в тому і числі й зростання тарифу на проїзд.

Голова ГО «Університет третього віку «Натхнення» Фаїна Познякова зазначила: «Не питання у піднятті тарифу на півгривні, питання у тому, що якість пасажирських послуг не покращується, і навряд чи в ближчій перспективі це є можливим…»

Директор ТОВ «Олікс» Дмитро Вінницький, який є одним із найбільших перевізників у Кропивницькому, вважає, що проблема саме у зношеному автотранспорті – його треба оновлювати.

Результати дослідження цієї теми представив і регіональний координатор громадської кампанії «Активна громада» Анатолій Стоян. Він зазначив, що останні п’ять років не було зроблено моніторингу пасажиропотоку, реальних доходів та витрат перевізників.

Студентка Центральноукраїнського державного педагогічного університету Ольга Ткачук також сказала, що хотілося б мати цивілізовані якісні пасажирські послуги, ввічливих та охайних водіїв, а також зрозумілий графік руху.

Державний службовець Віталій В’юник говорив про те, що тарифи на проїзд мають бути економічно обґрунтовані, адже на це впливає і довжина маршрутів, а Кропивницький – місто невелике, і більшість маршрутів короткі.

Учасники публічної консультації дійшли згоди у тому, що такі заходи треба продовжувати доти, доки не буде вироблена певна стратегія покращення якості пасажирських перевезень у місті.

ГО «Центр UA» запроваджує практику вирішення місцевих проблем шляхом пошуку оптимальних рішень спільно з громадою. Проведення публічних консультацій з залученням представників різних зацікавлених сторін дозволить місцевій владі розробляти та ухвалювати більш якісні рішення, які будуть зрозумілими і тому підтриманими громадою.

Замовити залу для проведення прес-конференції, брифінгу чи іншого заходу можна, написавши на info@cbn.com.ua чи зателефонувавши редактору сайту Андрію Лисенку – (050) 959-84-57.