Виконавчий директор «Ятрані» розповіла, скільки у підприємства МАФів

Перегляди: 1488

Стратегія розвитку м'ясокомбінату «Ятрань» передбачає вдосконалення продукції, розширення асортименту, переоснащення обладнання та оновлення торгової мережі.

Про це на прес-конференції з нагоди 90-річного ювілею підприємства, організованій інформаційною агенцією CBN, наголосила виконавчий директор товариства з додатковою відповідальністю «Ятрань» Наталія Артеменко.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

У 2018 році «Ятрань» запропонувала покупцям такі нові вироби, як сирокопчені ковбаски Smoke Joe та тушене м'ясо в пакеті Pulled Pork, яке в Україні не виробляє жоден інший м'ясокомбінат. Щоб випускати продукцію високої якості, підприємство щороку інвестує в оновлення технологічного обладнання близько восьми мільйонів гривень.

Стратегія розвитку фірмової торгівлі передбачає оновлення точок торгівлі. Протягом трьох останніх років «Ятрань» не збільшувала свою мережу, яка на сьогодні налічує 18 магазинів, 30 фірмових кіосків та 31 пересувний кіоск у різних регіонах країни - не тільки в Кіровоградській, а й у Дніпропетровській, Черкаській, Миколаївській та інших областях.

«Ми провадимо стратегію оновлення і створення більш комфортних умов для покупців і працівників. Це заміна торговельних кіосків на колесах, які змушують покупця стояти на вулиці, на павільйони, які дають змогу зайти в приміщення, де влітку прохолодно, а взимку тепло, - зауважила Наталія Артеменко. - Це більш зручна подача товару та більший асортимент, який ми можемо запропонувати покупцю».

Виконавчий директор наголосила, що податкові відрахування з кіоску, які йдуть від товароорбігу та заробітної плати, становлять на місяць близько 6 тисяч гривень. З павільйону, де працюють більше продавців та більший товарообіг, - до 18 тисяч.

Минулого року підприємство заплатило 97,6 мільйона гривень податків.

На запитання, що серед кропивничан існує думка, начебто у «Ятрані» більше в місті МАФів, ніж у конкурентів, виконавчий директор підприємства зазначила: фірма має 14 МАФів та дев’ять пересувних кіосків, у ТОВ «Черняхівські ковбаси» 34 МАФи, а в Соколівського м'ясокомбінату - 20.

«Конкуренція передбачає, що товаровиробник доведе споживачу, що його продукція краща. Ми бажаємо успіхів всім, але в рівних конкурентних умовах. Держава їх виставляє єдиними для всіх. "Ятрань" є платником усіх податків, в тому числі ПДВ. Якщо підприємство не є платником ПВД, воно працює за єдиним податком з іншим навантаженням», - резюмувала виконавчий директор.