ПриватБанк пропонує скористатися сервісом «Облік робочого часу співробітників»

Перегляди: 1597

Вже майже два роки співробітники товариства з обмеженою відповідальністю «Сідвелс», що у Світловодську, не запізнюються на роботу, не дозволяють собі раніше залишити робоче місце чи не прийти.

Рецепт росту свідомості працівників надзвичайно простий - впровадження сервісу «Облік робочого часу співробітників», повідомили CBN у прес-службі ПриватБанку в Кіровоградській області.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Сервіс «Облік робочого часу співробітників» ПриватБанку - унікальна для України послуга, що надає можливість підприємствам усіх форм власності здійснювати облік часу, відпрацьованого кожним співробітником.

«ТОВ "Сідвелс" стали нашими першими клієнтами, які запровадили цей сервіс, - розповіла керівник напрямку по залученню та реалізації зарплатних проектів Кіровоградської філії ПриватБанку Олена Корж. - Саме разом з ними ми відшліфовували всі нерівності та неточності. Вони були терпеливі та толерантні, а ми намагалися якнайшвидше виконати всі вимоги та зауваження клієнта».

Аби впровадити сервіс «Облік робочого часу» на будь-якому підприємстві, слід просто оформити зарплатні або кредитні картки ПриватБанку для кожного співробітника та встановити POS-термінал з необхідним програмним забезпеченням.

Користування сервісом - просте. Співробітник проводить зарплатною або карткою «Універсальна» через POS-термінал, фіксуючи час приходу чи виходу. На його телефон приходить SMS-повідомлення із зазначенням часу входу чи виходу. Власники смартфонів на базі OC Android можуть табелюватися через мобільний додаток Приват24.

«Я рекомендую підприємствам запроваджувати систему обліку робочого часу ПриватБанку, - поділилася досвідом головний бухгалтер ТОВ «Сідвелс» Віта Романенко. - Вигоди від цього очевидні. Це - дешево: ми моніторили ринок, порівнювали з іншими пропозиціями. Витрати на обладнання та програмне забезпечення програють пропозиції банку, де потрібно лише встановити термінал та оплачувати мінімальну абонплату. Це - надзвичайно просто у використанні, потрібна лише картка і телефон співробітника. Це - актуально: вся інформація в реальному часі доступна в "Приват24 для бізнесу", звіти щодня приходять на електронну пошту для самостійного опрацювання та аналізу, доступний API для інтеграції з власними системами. Щодо дисципліни - тут без питань взагалі».