На Кіровоградщині з Нового року змінюється постачальник електроенергії: що робити споживачам

Перегляди: 7332

На виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» з 1 січня 2019 року на території Кіровоградської області відбудеться зміна енергопостачальної компанії.

З переліку послуг, які надає ПрАТ «Кіровоградобленерго», виключать постачання електричної енергії, повідомили CBN у прес-службі підприємства.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Компанія надаватиме лише послугу з розподілу електроенергії. Постачання ж населенню з 1 січня 2019 року здійснюватиме ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія».

Задля уникнення непорозумінь у розрахунках та відключення від послуги електропостачання ПрАТ «Кіровоградобленерго» рекомендує споживачам розрахуватися з боргами за використану електричну енергію.

Відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою НКРЕКП 14 березня 2018 року №312, строк, у який здійснюється відключення абонента у разі несплати ним заборгованості за спожиту електроенергію, скоротився до 10 днів. «Відновлення електропостачання здійснюється лише після повної оплати споживачем заборгованості й компенсації витрат на повторне підключення та відключення абонента-боржника (в окремих випадках може статися так, що вартість цих робіт перевищуватиме сам борг)», - наголосили у «Кіровоградобленерго».

Компанія рекомендує споживачам зафіксувати показники своїх лічильників станом на 1 січня 2019 року та передати їх енергокомпанії протягом п’яти днів. У разі відсутності показників протягом зазначеного часу визначення обсягу та вартості спожитої електричної енергії буде здійснюватися розрахунковим шляхом.

Показники лічильника можна передавати: зателефонувавши до кол-центру 0800-501-148 (цілодобово та безкоштовно) чи району електричних мереж за місцем проживання (телефон РЕМ вказано у рахунку на оплату), скористатися особовим кабінетом на сайті компанії www.kiroe.com.ua або надіслати електронною поштою call-center@kiroe.com.ua, kanc@kiroe.com.ua, вказавши адресу, прізвище, ім’я та особовий рахунок.