Кропивницький вийде на новий рівень конкуренції на ринку пасажирських перевезень

Перегляди: 1590

Члени виконкому сьогодні, 18 грудня, погодили зміни до договорів на регулярні перевезення пасажирів, укладених з підприємствами-перевізниками за результатами проведених конкурсів, повідомляє кореспондент CBN.

Мова йде про те, що приймати рішення відносно регулювання тарифів на послуги пасажирського транспорту буде організатор перевезень – Управління розвитку транспорту та зв’язку міськради. Формуватимуться тарифи на послуги підприємств-перевізників відповідно до методики, затвердженої наказом профільного міністерства.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Тарифи для комунального транспорту розглядатиме виконком, для приватних підприємців - Управління транспорту і зв'язку.

На думку члена виконкому Дмитра Голуба, це є «окупацією влади». Виконком є колегіальним органом, думки у його членів різні, прийняти рішення про підвищення тарифів важко.

Його колега Олександр Сосонський вважає, що «враховуючи значний резонанс, який викликає перегляд тарифів», підтримка рішення «призведе до чогось гіршого». Перевізники підвищуватимуть тарифи, люди платитимуть, але будуть їздити на тих же «розвалюхах».

На думку керівника Департаменту економіки та інвестицій Андрія Паливоди, дане рішення зруйнує монополію, яка на даний момент є, щоб «приватні перевізники на рівних умовах конкурували з комунальним підприємством і покращували якість надання послуг».

«Чотири приватники приходять до нас і наполягають на вирішенні питання підвищення тарифів. Ми змушені їм встановлювати однаковий тариф. А так Управління транспорту буде мати можливість, перевіривши розрахунки, надати дозвіл одному підприємству перевозити по одному тарифу, другому по іншому, - уточнив міський голова Андрій Райкович. - Ринок сам виставить критерії».

Міський голова вважає, що 45 % ринку перевезень в місті мають бути за комунальним транспортом. Але треба надати усім рівні можливості. Потужне підприємство виживе, слабке - розвалиться.

Громадська рада висловила категоричну незгоду з проектом рішення, вбачаючи в ньому корупційну складову. Крім того, на віддалених маршрутах комунального транспорту замало. Якщо зараз відпустити тарифи, люди вимушені будуть ходити пішки.