У Кропивницькому міст готовий, на черзі – арка

Нагадаємо, що ремонт шляхопроводу повинен був відбутися ще років десять тому

2434
кількість переглядів

Сергій Полулях, «Україна-Центр»

Як і було обіцяно, рух шляхопроводом по провулку Об’їзному відкрили в кращих радянських традиціях – до свята. Правда, для цього будівельникам не довелося зустрічати Новий рік ударною працею і працювати аврально – всі роботи виконувалися згідно з затвердженим графіком, що і дозволило відкрити повноцінний рух мостом біля Знам’янської розв’язки за два дні до Нового року.

Такий ось вийшов подарунок для жителів Кропивницького, особливо – Новомиколаївки і Лелеківки. Крім автомобільного руху, було відновлено і тролейбусне сполучення. Нагадаємо, що ремонт шляхопроводу повинен був відбутися ще років десять тому, але «руки дійшли» тільки зараз, оскільки без капітального ремонту цього об’єкту не можна було починати повномасштабні роботи і з реконструкції арки – автомобільного проїзду під залізничним шляхопроводом у районі заводів «Ельворті» і «Гідросила».

Перед початком робіт стояло питання про повну заміну деяких конструкцій моста, але комісія вирішила, що досить буде провести посилення пошкоджених ділянок шляхом зачищення металевих частин і повторного бетонування.

Заступник директора мостобудівного загону №112 Олександр Костюкевич по телефону повідомив нам, що основні роботи на об’єкті завершені: «Рух відновлено, основні роботи ми провели, посилили несучі конструкції, замінили опорні частини, поставили нові деформаційні стики на в’їздах моста, змонтували нові огорожу і перила, практично заново зробили тротуари з обох боків і проїжджу частину, хоча і робили її частинами. Зробили все, що було заплановано. Бригади на об’єкті працювали у дві зміни практично цілодобово, щоб максимально мінімізувати рівень незручностей для жителів міста, тому обійшлися без тривалих зупинок руху. Правда, ремонт ще не можна вважати закінченим. Необхідно завершити роботи під мостом з водовідливу, зміцнити конуси насипу. Унаслідок низьких температур на проїжджій частині не передбачений і верхній шар асфальту. Це буде зроблено навесні, але вже зараз можна констатувати, що ми з завданням впоралися».

Основне завдання – відновлення дієздатності мосту – виконане. Правда, залишається одне «але». Треба думати, що завдяки ремонту шляхопроводу повернули і розрахункове навантаження. Тепер саме час приймати жорсткі заходи з припинення руху мостом великовантажних автомобілів, які в народі називають фурами, оскільки їхня вага значно перевищує не тільки розрахункові навантаження, а й розумні межі.