На «гарячу лінію» мера Кропивницького найчастіше телефонують через проблеми з транспортом і ЖКГ

Перегляди: 761

На «гарячу лінію» міського голови Кропивницького Андрія Райковича жителі обласного центру найчастіше звертаються з питань житлово-комунального господарства та транспорту і зв’язку.

Про це повідомив помічник міського голови, координатор сервісного центру Андрій Лейбенко сьогодні, 28 січня, передає кореспондент CBN.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«Найбільш актуальні звернення з січня по грудень 2018 року - це питання житлово-комунального господарства – 3936 звернень, і проблеми транспорту і зв’язку – 1429 звернень. Інші питання – 1721 дзвінків», – розповів Андрій Лейбенко.

Із 3926 звернень із питань житлово-комунального господарства вирішили позитивно 51%, а саме – 2027 звернень, на решту 1909 звернень надали роз’яснення.

Найбільш поширені питання – теплопостачання, водопостачання і водовідведення, ремонт доріг, тротуарів, розчищення доріг від снігу, зовнішнє і прибудинкове освітлення, обрізка дерев, ліквідація сміттєзвалищ.

«У 2018 році з питань ЖКГ надійшло на 858 звернень більше, ніж у 2017-му, - зазначив Лейбенко. - Зокрема, збільшилася кількість дзвінків з питань теплопостачання, водовідведення, ремонту доріг, обрізки дерев, ремонту ліфтів і покрівлі будинків. Натомість зменшилася кількість звернень через розчищення доріг від снігу, що пов’язано з придбанням нової техніки. Також менше телефонують у питаннях щодо безпритульних тварин. Це результат роботи міської програми стерилізації тварин і тісної співпраці з громадськими організаціями».

Через проблеми з транспортом і зв’язком на «гарячу лінію» надійшло 1429 звернень. Із них вирішили 821 звернення, роз’яснили – 608.

«Якщо порівнювати кількість звернень з питань транспорту, то у 2018 році їх надійшло на 295 менше, ніж у 2017-му. Це пов’язано зі збільшенням нового комунального транспорту. Значна частина звернень – це прохання скоригувати графіки і схеми руху», – резюмував координатор сервісного центру.