Жителька Кропивницького подала позов на туроператора через зіпсований відпочинок (ФОТО)

Перегляди: 18272

Жителька Кропивницького, начальниця прес-служби Держпродспоживслужби в області Наталія Шевченко подала позов на туроператора Anex Tour.

Перше слухання справи відбулося у Ленінському районному суді сьогодні, 29 січня, передає кореспондент CBN.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

На відпочинку Наталія Шевченко разом зі своєю подругою журналісткою Оленою Сідоровою була у серпні 2018 року. У турагентстві обрали готель Blue Green Hotel 4**** в місті Бодрум (Туреччина).

«В офісі турагент нам показала фотографії номерів готелю, розповіла про умови, – сказала Наталія. - На фото ми побачили охайні номери і згодилися на пропозицію. Втім, коли приїхали в готель, у нас був шок – постіль з величезними дірками і плямами, зі стін сипалася штукатурка, лінолеум на підлозі відпадав шматками, душ у плісняві і грибку, вода після прийому душу не стікала протягом кількох годин, все брудне, старе і ледве трималося… Про стан готелю ми одразу повідомили Anex Tour у Кропивницькому, на що нам відповіли, що ми самі обрали готель і так буває, що в реальності все виявляється інакше».

При купівлі туру обіцяли і безкоштовний пляж.

«За день до вильоту я сама на сайті побачила, що безкоштовного пляжу вже немає. Сказала про це турагенту, на що та відповіла, що була в курсі змін ще тиждень тому. За умовами договору, нас мали оперативно повідомляти про зміни. Але цього не сталося. Ми самостійно оплачували послуги пляжу, хоча за це заплатили і турагентству», – додала туристка.

Клієнтки одразу звернулися до турагентства, однак питання переселення те вирішити не змогло.

«Нам сказали, що вирішувати питання треба самим, у Туреччині, бо з України вирішити нічого не можливо. Але ж нас відправило турагентство з України! В готелі не було навіть телефону, щоб подзвонити на "гарячу лінію". Тобто ми опинилися в чужій країні і без підтримки тих, хто нас туди відправив», – наголосила Наталія Шевченко.

Туристкам запропонували або переселитися в інший номер, але за умови підселення ще двох людей, або самостійно знайти інший готель і переселитися туди, але з доплатою в 200-300 євро.

«Ми щодня сиділи по кілька годин на ресепшені і чекали повідомлень від турагентства. І все, що нам могла порадити турагент, – це бути активнішими! Бути активнішими у той час, як ми мали насолоджуватися відпочинком на пляжі», – зазначила позивачка.

Через отриману недостовірну інформацію, невідповідність номера заявленій кваліфікації і емоційні переживання туристка просить відшкодувати їй матеріальну і моральну шкоду.

До того, як подати позов до суду, Наталія Шевченко написала скаргу про захист прав споживачів у Держпродспоживслужбу. Керівництво Anex Tour у Кропивницькому перевірку не допустило.

«Коли ми повернулися з відпочинку і прийшли в турагентство з претензією, директорка агентства Маріанна Санасарян сказала: "Ви нічого не доведете! Ви сумніваєтеся, що це готель 4****? Я – ні!", – розповіла Наталія. - Так, ми не сумніваємося, ми переконані. Наш відпочинок був зіпсований, а гроші – втрачені через непрофесійне виконання своїх обов’язків співробітниками турагентства Anex Tour. А споживачі й надалі отримують неправдиву інформацію від цього агентства. Ми не знаємо, виграємо справу чи ні, але в будь-якому випадку покажемо споживачам, чи зможуть вони відстояти свої права, якщо послуги турагентства були неякісними і відпочинок був зіпсованим».

Фотографії, якими «заманювали» туристів

Реальні світлини з відпочинку