У Кропивницькому розробляли геймерські стартапи

Перегляди: 799

Програмісти і веб-дизайнери Кіровоградщини вчетверте взяли участь у всесвітньому хакатоні з програмування комп’ютерних ігор Global Game Jam.

Про це CBN повідомили у прес-службі Льотної академії.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Джем тривав протягом трьох днів у шести містах України - Кропивницькому, Києві, Львові, Рівному, Харкові та Одесі. Кропивницький став центральною локацією всеукраїнського конкурсу, в якому взяли участь 525 українських розробників геймерських стартапів.

Протягом 48 годин близько 50 учасників Global Game Jam Ukraine 2019 розробляли 11 проектів.

Мета GGJ - не визначити переможця чи вручити призи, а перш за все дати можливість розробникам познайомитися, поспілкуватися, дізнатися щось нове, попрацювати разом, а в перспективі створити комерційний проект.

Організатори джему в Кропивницькому кращою грою визначили Find Your Home. За сюжетом, на Землі стався катаклізм, команда сідає у зореліт і відправляється в космос у пошуках нового дому. Дорогою їм зустрічаються планети, на які можна сісти, зібрати ресурси і оцінити їх з погляду переселення. Переможці - ветерани GGJ - отримали квитки на міжнародну конференцію White Nights, яка проходитиме у Берліні. Два інші проекти отримали гаджети.

Дитяча команда розробила гру Mad home. В цьому божевільному будинку живе сім'я, де мама з сином керують татом.

Третім проектом-переможцем стала гра «Безлад у домі», яку створив викладач техуніверситету. Концепт гри такий: на екрані ми бачимо кімнату, де тіні позначають предмети, які потрібно повернути на місце. Та переставити меблі можна, лише рухаючи рукою перед веб-камерою, яка встановлена перед гравцем.

Ще були цікаві ігри, в яких смажена куряча ніжка тікала від кота, зефірка шукала дорогу до чашки, хлопчик, поспішаючи додому, намагався ухилитися від бурульок, що падають на голову.

На інших українських локаціях теж визначили кращі проекти, які вже буде розглядати міжнародне журі, в яке входять співробітники таких відомих корпорацій, як Amazon та Apple.

На думку керівника ЛА НАУ Сергія Неділька, подібні конкурси зі створення комп'ютерних ігор часто недооцінюють, бо сприймають те, що створюється, лише як іграшки. Насправді ж це дуже великий освітній ресурс. Те, що зараз розглядається як розвага, в майбутньому для учасників може стати професією. Тим більше, що ігроіндустрія є нині однією з найбільш дохідних у світі. Льотна академія, яка створює технопарк, хоче бачити учасників хакатону в своїх стінах, де є всі можливості завершити розробки та знайти їм комерційне застосування.

Лара Гуріна, CBN