В «Екостайлі» пояснили, чому не вивозили сміття в Кропивницькому

Перегляди: 795

В «Екостайлі» пояснили, що не обслуговували абонентів через велику кількість снігу.

Нині не вивезли сміття лише з півсотні дислокацій, це менше одного відсотка, запевнила начальник комерційного відділу підприємства Анна Скічко сьогодні, 12 лютого, передає кореспондент CBN.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«За тиждень ми обслуговуємо 6500 точок, - сказала Анна Скічко. - Деякі ми обслуговуємо двічі за період. 23 січня випала рекордна кількість сніну, і це паралізувало нашу роботу. Але наступного дня ми вже працювали в режимі таксі. Нас викликали, повідомляючи, що проїзд розчищений. За типовим договором, для якісного надання послуг, має бути доступ до майданчиків зі сміттєвими баками. У сніжний період наша техніка застрягала 18 разів, одного разу сміттєвоз простояв у заторі дев’ять годин. Підприємство цілком усвідомлює ситуацію, яка склалася. Але нині сміття не вивезено лише з 54 дислокацій. Це менше одного відсотка. Але це з об'єктивних причин».

Нагадаємо, міський голова Кропивницького Андрій Райкович дав два тижні, щоб у місті навели порядок.