Школярка з Кіровоградщини мріє перетворити руїни заводу на арт-простір

Ментором юної конкурсантки стала архітектор Джулія з Великобританії

610
кількість переглядів

Наталка Маринець, «Кіровоградська правда»

Восьмикласниця Помічнянської школи №1 Анастасія Канівець потрапила до двадцятки учасниць всеукраїнської програми «Дівчата-СТЕМ». Її ідея перетворити руїни заводу, де колись виготовляли залізобетонні конструкції, на арт-простір для молоді отримала схвальні відгуки журі. Тепер наставники програми допомагатимуть школярці виписати замисел у реальний проект.

Взяти участь у програмі «Дівчата-СТЕМ» Насті запропонувала її вчителька з інформатики. Спочатку школярка сумнівалася, але потім наважилася спробувати свої сили.

– Ми зняли відео, у якому я розповіла про себе, про свої захоплення, який мій улюблений предмет і чому хочу взяти участь у цій програмі. Описала свою ідею і подала заявку, – розповідає «КП» Анастасія Канівець.

Ментором юної конкурсантки стала архітектор Джулія з Великобританії. Серед численних заявок вона обрала саме проект Насті.

– Джулія із Великобританії вподобала нашу Настю. Саме вона обрала її для подальшої участі у програмі. Вони зустрілися, познайомилися і почали разом працювати над створенням спільного міні-проекту, який стосується реконструкції закинутих заводів, фабрик або інших об’єктів, які можна перетворити на дитячі майданчики або арт-об’єкти, –
каже заступник директора з навчально-виховної роботи Помічнянської загальноосвітньої школи №1 Алла Колос.

Нині школярка спілкується з ментором електронною поштою і скайпом.

– Я граю на кількох музичних інструментах, а ще подобається вчити англійську мову. Спілкування з Джулією допомагає розвивати ці знання. Джулія дуже приємна і з розумінням ставиться до усього, увійшла до 20 успішних жінок у сфері СТЕМ. Вона архітектор, який спеціалізується на таких проектах – реконструкції закинутих приміщень, – каже Настя.

Школярка мріє на місці непрацюючого заводу створити арт-простір для молоді.

– Ми не хочемо геть усе прибирати звідти і перебудовувати на дитячий майданчик. Наприклад, де була труба для води, можна збудувати гірку. На стінах можемо зробити канати і виступи – імітацію скелі, щоб діти вчилися лазити. Зараз багато дітей сидять у соцмережах, а я хочу, щоб вони частіше виходили на вулицю, знайомилися, гралися і розвивалися, – ділиться з «КП» восьмикласниця.

Над проектом Анастасія разом із ментором працюватиме до кінця квітня. Результати представлять під час звітної конференції у Києві.

Приєднуйтеся до нас у Facebook, читайте в Telegram, Viber і Twitter.