У Кропивницькому МВС виступає «на розігріві» в опозиційних кандидатів – експерти

Перегляди: 1760

Аналітичне дослідження щодо специфіки висвітлення теми підкупу виборців у ЗМІ й соцмережах України спільно провели «Центр контент-аналізу» та ГО «Український Центр суспільного розвитку» з 14 січня по 28 лютого цього року. Було проаналізовано майже півтори тисячі повідомлень на тему підкупу виборців, які з’явилися в 60 топ-ЗМІ та соцмережах.

Роздмухування теми підкупу виборців проявило участь правоохоронних органів у передвиборчій інформаційній війні на боці конкретних кандидатів.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Про це заявили експерти «Українського Центру суспільного розвитку» 20 березня у Кропивницькому під час прес-конференції в «Прес-клубі реформ», повідомили CBN у прес-службі центру.

Під час заходу вони презентували результати аналітичного дослідження щодо специфіки висвітлення теми підкупу виборців у ЗМІ й соцмережах, проведеного в січні-лютому цього року.

«Головними мішенями звинувачень у підготовці підкупу є Петро Порошенко і Юлія Тимошенко. Але якщо 36% повідомлень про підкуп стосувалися чинного Президента, то лише 15% повідомлень були присвячені підкупу з боку штабу Тимошенко. І тільки 2% - щодо інших кандидатів», - розповів експерт ГО «Український Центр суспільного розвитку» Владислав Телькі.

За його словами, перевагу опозиційному кандидату в інформаційній війні забезпечила участь у кампанії міністерства внутрішніх справ та особисто міністра Авакова, який став головним спікером теми, при цьому переважно говорячи про підкуп штабом Порошенка. Таким чином, заяви про порушення з боку штабу чинного Президента здобули значно більшу увагу української аудиторії.

«На цьогорічних виборах інтереси олігархів-власників рейтингових медіа збіглися з інтересами керівництва МВС і політичної опозиції», – пояснив експерт.

«Як свідчать дані дослідження, тема підкупу штучно підігрівалася – найактивніше над цим працювало керівництво МВС. Повідомлення про порушення з боку штабу Порошенка поширювали рейтингові ЗМІ холдингу, пов’язаного з Ігорем Коломойським, та проросійські канали. При цьому у штабу Порошенка не вистачає ресурсів, щоб нейтралізувати інформаційні атаки такої сили», - зазначив експерт ГО «Український Центр суспільного розвитку» Ярослав Телешун.

На його думку, залучення силовиків у виборчий процес на боці кандидатів знищує й без того невисоку довіру до правоохоронної системи.

«Не може не турбувати той факт, що у передвиборчому карнавалі силовики виступили "на розігріві" у політиків – замість того, щоб захищати нашу безпеку. Можна прогнозувати, що абсолютна більшість повідомлень про підкуп, як і на минулих виборах, не буде розслідувана й доведена до суду. Тобто залишиться елементом піар-війни», - прогнозує експерт.

Нагадаємо, 31 березня в Україні відбудуться президентські вибори.