У Кропивницькому ОПОРА розповіла, чим відрізнилася передвиборна президентська кампанія від попередньої

Серед особливостей - велика кількість чорного піару

389
кількість переглядів

Агітаційна передвиборча кампанія, що відбулася на Кіровоградщині, мала кілька цікавих особливостей.

Про це в прес-центрі CBN розповіла координаторка спостереження громадянської мережі ОПОРА за виборами в Кіровоградській області Зоя Лебідь сьогодні, 29 березня.

Першою особливістю стала агітація «від дверей до дверей». Вона спостерігалася по всій області, крім Кропивницького, Олександрії та Світловодська.

Спостерігачі також фіксували велику кількість чорного піару, який був переважно направлений проти Порошенка, Зеленського та Тимошенко.

Своєрідністю президентської кампанії стала ще й велика кількість кандидатів у президенти. Це позначилося на великій кількості змін у складах виборчих комісій різних рівнів – більше 300 у кожній ОВК.

Це також зпровокувало кадрову проблему – багато хто з кандидатів у президенти не знайшов кваліфікованих представників.

Ще однією особливістю передвиборної кампанії стала тісна співпраця громадських організацій, в тому числі ОПОРи, з поліцією. Це допомогло зафіксувати набагато більшу кількість порушень.

Громадський омбудсмен із захисту виборчих прав ГМ ОПОРА в області Євген Гурницький зазначив, що більшість постанов суду стосувалася порушення порядку ведення передвиборної агітації.

«Станом на 28 березня в Єдиному державному реєстрі судових рішень оприлюднено 32 постанови у сфері порушень виборчого законодавства. 15 справ розглядали у Кіровському районному суді Кропивницького, три – у Ленінському райсуді, вісім – у Світловодському міськрайонному суді області», – розповів омбудсмен.

Одному громадянину винесли зауваження через розміщення агітації на балконі, директора ТОВ «Укрреклама» оштрафували на 1700 гривень, а директора рекламної агенції «РІК» на майже 400 гривень.

Приєднуйтеся до нас у Facebook, читайте в Telegram, Viber і Twitter.