У Кропивницькому відбувся симпозіум з робототехніки та 3D-моделювання (ФОТО)

Члени гуртків демонстрували свої вміння у сфері роботобудування, інженерії та архітектури

0
281
кількість переглядів

У Кропивницькому вчора, 15 травня, відбувся симпозіум з питання «Захист авторських прав на розробки робототехніки та 3D-моделювання».

Про це кореспонденту CBN повідомила заступник директора з навчально-виховної роботи НВО №6 Алевтина Залевська.

У Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті на юнацьку наукову конференцію у сфері науки, техніки і освіти зібралися представники п’яти кропивницьких навчальних закладів, учні яких займаються робототехнікою. Це гімназія нових технологій навчання, науковий ліцей, «Вікторія-П», гімназія імені Тараса Шевченка та школа №6.

Члени гуртків робототехніки демонстрували свої вміння у сфері роботобудування, інженерії та архітектури.

Перед ними виступили викладачі Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут».

«Окрему увагу приділили питанню нестачі знань щодо міжнародних стандартів, що діють у сфері інтелектуальної власності, та нормам законодавства у цій сфері. Саме відсутність необхідних знань в багатьох випадках не дозволяє українським розробникам та науковцям захистити права на свої інтелектуальні здобутки. Підростаюче покоління повинно знати, з чим може зіткнутися у майбутньому», – зазначила Алевтина Залевська.

В рамках заходу команда НВО№6 поінформувала про впровадження STEAM-освіти, про співпрацю з LEGO, як через робототехніку впроваджуються новітні методики навчання математики, природничих дисциплін і показала своїх роботів.

За словами керівника міського управління освіти Лариси Костенко, яка була ініціатором проведення симпозіуму, подібні заходи – зручні майданчики для спілкування школярів, які захоплюються ІТ-технологіями.

Вона зазначила, що учні не просто вивчають програмування, а створюючи пристрої, реалізують знання на практиці: «Такий підхід підвищує рівень засвоюваного матеріалу, робить навчання цікавим та наочним. А плідна командна робота, розвиток конструкторських навичок, досвід створення першого робота та багато іншого дають нашим учням у майбутньому стати конкурентоспроможними фахівцями ІТ-індустрії».

Фото Володимира Чернишова