Дирекція AGROEXPO заявила про саботаж з боку готелів: неможливо забронювати місця

Суть проблеми, за словами обізнаних людей, - в тому, що під виставку готелі вже не перший рік роздувають ціни в 3-4 рази

592
кількість переглядів

Андрій Трубачев, «Україна-Центр»

Кропивницький парадокс: те, що було задумано, як доступна, читай максимально дешева, можливість для українського сільгоспмашинобудування, яке веде нерівну боротьбу за виживання зі світовими гігантами, може стати жертвою банальної жадібності.

Учасники найбільшої в Україні міжнародної агропромислової виставки AGROEXPO, яка в цьому році пройде в обласному центрі в сьомий раз, скаржаться на неможливість забронювати номери в місцевих готелях на час заходу. Виставка, нагадаємо, традиційно проходить наприкінці вересня – на початку жовтня.

– Щороку ми стикаємося з проблемою розселення учасників. Виставка настільки розрослася, що за один день її оглянути неможливо. Великі, знакові компанії заздалегідь телефонують і бронюють місця, а в цьому році вони зіткнулися з відмовою бронювань. У зв’язку з цим великі компанії просто можуть відмовитися від участі, таким чином виставка з кожним роком буде втрачати партнерів. Це може привести до скорочення, а в гіршому випадку – і закриття виставки, – говорить директор ТОВ «УкрАгроЕкспо» Ігор Глибко.

На засіданні робочої групи в мерії він звернувся до представників готельного бізнесу з проханням якомога швидше визначитися з ціною на їхні послуги і почати бронювання номерів для гостей виставки.

Про ціну згадав не просто так. Згідно з інсайдерською інформацією, яку вдалося отримати «УЦ», на початку травня з 12 готелів Кропивницького лише два могли запропонувати бронювання на дати, що цікавлять, – «Турист», який складно і готелем назвати в сьогоднішньому стані, і «Дворцовий». Останній, зокрема, пропонував єдиний одномісний номер і зйомну квартиру при готелі. За 8 тисяч гривень на добу. Для порівняння: торік квартири в місті «під виставку» здавали в середньому по 2,5 тисячі за добу.

Суть проблеми, за словами обізнаних людей, – в тому, що під виставку готелі вже не перший рік роздувають ціни в 3-4 рази. І бронювання за тими цінами, які є зараз, їм невигідно. Тому сьогодні тим, хто звертається з цього приводу, пропонують у тому числі з липня стежити за оновленнями на їхніх сайтах. У цей період там, очевидно, повинні з’явитися «нові» ціни.

Більш того, в деяких готелях, за нашою інформацією, клієнтам просто брешуть – мовляв, організатори виставки забронювали номери для себе і тримають, тому бронювання і неможливе.

Заступник міського голови Кропивницького Андрій Паливода говорить про те ж, але трохи м’якіше. За його словами, проблема з готелями в місті виникла через те, що є пікові моменти, в яких виникає попит на їхні послуги, але є періоди, коли готелі можуть простоювати.

– У департаменті з питань економічного розвитку фахівці працюють над упорядкуванням туристичної діяльності в Кропивницькому таким чином, щоб у будь-який сезон у місто приїжджали туристи, і готельний бізнес працював постійно, отримував ресурс для подальшого розвитку і розширення, – зокрема, зазначив Паливода.

Втім, туристичні перспективи міста поки проглядаються досить туманно. Відверто кажучи, крім земляної фортеці, розгледіти виразні обриси якої можна тільки з повітря, показувати тут особливо нема чого. Ну і AGROEXPO, на період проведення якої дійсно багато що пожвавлюється, – крім аграріїв і машинобудівників з усієї України, сюди їдуть турки, корейці, канадці, німці, білоруси і далі за списком.

Безумовно, містечковий економічний саботаж – а інакше описане вище назвати складно – може звести все це свято нанівець. Адже серйозні компанії планують свою діяльність, в тому числі виставкову, дуже заздалегідь…