У Кропивницькому хочуть вдвічі підвищити тарифи на розміщення рекламних засобів
Міська влада Кропивницького має намір підвищити розмір плати за розміщення рекламних засобів.
На обговорення цієї ідеї до міськвиконкому сьогодні, 29 травня, на зустріч-нараду запросили власників біл-бордів та сіті-лайтів, передає кореспондент CBN.
Плату за право тимчасово користуватися місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів хочуть для стандартних конструкцій підвищити з 31,2 гривні до 65,5 за квадратний метр.
Для стандартних рекламних конструкцій, розміщених на будівлях, опорах, огорожах, у тому числі й проведення рекламних акцій на відкритих майданчиках, - з 14,40 до 30,23 гривні за квадратний метр.
Тариф планують підвищувати поетапно, починаючи з вересня.
З таким підходом не згодні власники рекламних агенцій. За словами голови обласної організації Спілки рекламістів України Ірини Саєнко, для операторів з інших міст це питання не принципове, чого не можна сказати про місцеві рекламні агенції.
«Ви підіймаєте ціну вдвічі. Так не буває. Підвищити на 20-30 відсотків рекламісти були згодні. Але чому вдвічі?» - спитала Ірина Саєнко. За її словами, місцеві підприємці будуть вимушені продати свій бізнес.
Щоб не підвищувати податки вдвічі, наголосила вона, треба навести лад у місті з усією рекламою.
«Усі вивіски більше двох квадратних метрів - це реклама. І всі споживачі повинні сплачувати за них, як за рекламу», - зазначила Саєнко.
У Кропивницькому рекламою займаються 54 юридичні особи. 40 відсотків податків з реклами направляється на рахунок спецфонду управління архітектури, решта - в міський бюджет.
Питання підвищення тарифів розглянуть на профільній комісії міськради наступного тижня.