У Кропивницькому хочуть вдвічі підвищити тарифи на розміщення рекламних засобів

Перегляди: 1025

Міська влада Кропивницького має намір підвищити розмір плати за розміщення рекламних засобів.

На обговорення цієї ідеї до міськвиконкому сьогодні, 29 травня, на зустріч-нараду запросили власників біл-бордів та сіті-лайтів, передає кореспондент CBN.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Плату за право тимчасово користуватися місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів хочуть для стандартних конструкцій підвищити з 31,2 гривні до 65,5 за квадратний метр.

Для стандартних рекламних конструкцій, розміщених на будівлях, опорах, огорожах, у тому числі й проведення рекламних акцій на відкритих майданчиках, - з 14,40 до 30,23 гривні за квадратний метр.

Тариф планують підвищувати поетапно, починаючи з вересня.

З таким підходом не згодні власники рекламних агенцій. За словами голови обласної організації Спілки рекламістів України Ірини Саєнко, для операторів з інших міст це питання не принципове, чого не можна сказати про місцеві рекламні агенції.

«Ви підіймаєте ціну вдвічі. Так не буває. Підвищити на 20-30 відсотків рекламісти були згодні. Але чому вдвічі?» - спитала Ірина Саєнко. За її словами, місцеві підприємці будуть вимушені продати свій бізнес.

Щоб не підвищувати податки вдвічі, наголосила вона, треба навести лад у місті з усією рекламою.

«Усі вивіски більше двох квадратних метрів - це реклама. І всі споживачі повинні сплачувати за них, як за рекламу», - зазначила Саєнко.

У Кропивницькому рекламою займаються 54 юридичні особи. 40 відсотків податків з реклами направляється на рахунок спецфонду управління архітектури, решта - в міський бюджет.

Питання підвищення тарифів розглянуть на профільній комісії міськради наступного тижня.