Мешканцi будинку в центрi Кропивницького потерпають через перебої з водопостачанням

Перегляди: 969

Люди стверджують, проблем із водою не було, допоки поруч не вiдкрили піцерію, повідомляє кореспондент CBN.

Цього лiта проблема загострилася – вода з’являється лише пiсля десятої вечора. Численнi скарги в рiзнi iнстанцiї результату не дали. Уночi люди змушенi митися, прати та прибирати.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Вiталiй Негребецький мешкає у цьому будинку близько 20 рокiв. Каже, в будинку живуть і пенсіонери, і сім’ї з малюками. Закінчується літо, а ситуація не змінюється. Люди втратили надію, що їх почують.

«Вони поставили промислове обладнання i пiдключилися до нашого будинку. До речi, комунiкацiї, якi повиннi належати цьому будинку, знаходяться теж у них. I кран, який перекриває воду, теж у них. Доступу туди немає, оскiльки це приватна власнiсть. А ми, виходить, власнiсть комунальна, але нiкому не потрібна», - каже чоловік.

Тетяна Ліхоліт ще у 2015 році скаржилася у водоканал на перебої з водопостачанням. Але в результаті, у водоканалі дійшли висновку, що проблеми з водою відсутні. Каже, терпіли, скільки могли, нині терпець увірвався.

«Я починаю прати о десятій і от близько другої ночі закінчую. А зранку, якщо я проспала, в мене вже машинка прати не буде. У мене багато брудного одягу, посуду, котел включиться – виключиться...», - скаржиться вона.

Анатолій Лішман три роки тому зробив у квартирі омріяний ремонт, закупив нову техніку. Каже, відтоді посудомийна машина і пралка майже не використовувалися.

«Після того як зробили ремонт, закупили техніку, все стоїть без діла, всюди потрібна вода», - ділиться він.

Вчергове заявити про свою проблему люди прийшли у водоканал. Там відповіли: у червні піцерію зобов’язали зробити автономний ввід на воду. Наразі готові технічні умови на перепідключення системи водопостачання кафе з вулиці Шевченка. Вже є проект, нині шукають будівельників.

«Ми всередині в підвалі спеціально звузимо діаметр на кафе, щоб в них було обмежене водопостачання, а в мешканців будинку щоб вода була», - пообіцяв людям генеральний директор ОКВП «Дніпро-Кіровоград» Роман Ілик.

Очільник водоканалу зауважує, від початку в піцерії використовували один метр кубічний води на день. В цьому році кафе споживає на день близько десяти метрів кубічних води. Тому при підключенні з внутрішньобудинкових мереж житлового будинку мешканцям не вистачає води.

«Ми це питання вивчили, дослідили. Я думаю, що з понеділка в мешканців вода вже має з’явитися нормально», - коментує Роман Ілик.

Власниця піцерії каже: більше води у закладі використовувати не стали. Проблема водопостачання існує і в кафе. Виникла вона ще минулоріч після реконструкції мережі. За її словами, в закладі намагаються вирішити проблему. Узгоджують перепідключення із профільними службами. Сподіваються, що відновлять нормальний тиск води у кафе за місяць-два.

«Ми зацікавлені в тому, щоб найближчим часом це питання вирішилося як на нашу користь, так на користь мешканців будинку», - коментує Тетяна Радуховська.

CBN слідкуватиме за розвитком подій.

Лілія Кочерга