У Кропивницькому стартував унікальний освітянський проект (ФОТО)

На захід завітали більше ста вчителів та методистів Кропивницького

0
435
кількість переглядів

Управління освіти Кропивницького разом із НТУ «Харківський політехнічний інститут» створили освітньо-мотиваційний проект «По слідах CHORNOBYL», передає кореспондент CBN.

Як зазначив відповідальний секретар приймальної комісії ХПІ Сергій Петров, зараз школярам не цікаві природничо-математичні науки, зокрема хімія та фізика. Аби змінити їхнє ставлення, науковці з ХПІ взяли відомий в історії факт і створили навколо нього міждисциплінарний проект.

«Суть і філософія проекту полягає в тому, що Чорнобильська катастрофа – це техногенна катастрофа, яку створила людина. В результаті людина її й ліквідувала. Чому це ми змогли зробити? Тому що була велика кількість кваліфікованих фахівців в тій чи іншій галузі знань. Але основою знань цих людей були хімія, фізика, математика. Ті знання, які, на жаль, мало інтересу викликають у школярів», – розповів Сергій Петров.

Педагоги-організатори, вчителі фізики, хімії, біології, історії, основ здоров’я ознайомилися із презентацією методики викладання цієї теми на восьми уроках. Їх присвятили ядерній фізиці, енергетиці, хімії, екології, охороні праці, альтернативній енергетиці, історії та сучасним викликам.

За словами методиста управління освіти міста Олександра Задорожнього, вже наступного місяця вчителі кропивницьких шкіл отримають методичні посібники з викладання цієї теми, за якими можна буде працювати. Третій етап: взимку на онлайн-платформі «На урок» вийде серія уроків, щоб з ним могли ознайомитися вчителі інших міст. Фінал проекту – 26 квітня у день пам’яті Чорнобильської катастрофи. Планують провести всеукраїнський онлайн-конкурс по матеріалах проекту «По слідах CHORNOBYL».

В управлінні освіти за цим проектом також хочуть організувати форум і запросити на нього вчителів з інших країн.

Семінар-практикум для педагогів відбувся у ліцеї «Сокіл». Завтра вісім уроків проекту «По слідах CHORNOBYL» відвідають учні старших класів ліцею.

Викладачі ХПІ на семінарі також продемонстрували, як можна заохочувати дітей вивчати хімію, фізику, математику.

Приєднуйтеся до нас у Facebook, читайте в Telegram, Viber і Twitter.