На AgroExpo-2019 завітали більше 40 тисяч гостей

Перегляди: 871

У VII Міжнародній агропромисловій виставці AgroExpo-2019 взяли участь 585 компаній-експонентів, повідомили CBN організатори виставки.

Виставкова площа комплексу склала рекордні для України розміри - 125 тисяч квадратних метрів.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

За три дні виставку відвідали 41 394 людини. Для порівняння: кількість відвідувачів за всі 4 дні виставки минулого року склала 35 тисяч осіб.

Традиційно під час роботи виставки пройшов ряд семінарів, конференцій, панельних дискусій. Так, у перший день роботи виставки ділову програму AgroExpo-2019 відкрила панельна дискусія Федерації роботодавців України, присвячена зверненню до президента України зберегти держпрограму підтримки сільгоспмашинобудування. У проекті бюджету-2020 відсутні кошти на програму часткової компенсації вартості вітчизняної сільгосптехніки.

Також традиційно на AgroExpo-2019 новинки сільгосптехніки світових та вітчизняних брендів можна було побачити безпосередньо в роботі на спеціальному полігоні. Загальна площа полігону становить шість гектарів. Усього за три дні свої можливості показали 26 сільгоспмашин провідних українських та іноземних компаній.

На виставці аграрії мали змогу купити сільгосптехніку дешевше.

З кожним роком на AgroExpo-2019 зростає всеукраїнський освітній ярмарок. Цього разу свої наукові потужності показали 31 вищий навчальний заклад. Серед них НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, уманський національний університет садівництва тощо.

В рамках виставки пройшов «Покровський ярмарок» - культурно-розважальний захід з міні-експозиціями товарів декоративно-ужиткового мистецтва, частуванням, виступами творчих колективів та конкурсом «Гарбуз-велетень».

Цього року у «Покровського ярмарку» з’явився свій символ-бренд - відомий герой однойменної комедії Івана Карпенка-Карого Мартин Боруля.