В авiатрощi в Тегеранi загинули колишнi студенти кропивницької «льотки»

Перегляди: 7886

У Льотнiй академiї НАУ прокоментували загибель членiв екiпажу Boeing 737, передає CBN.

Серед загиблих 8 сiчня 2020 року на борту лiтака Boeing 737 у Тегеранi – пiлот повiтряного судна – Володимир Гапоненко, який у 1987 роцi вступив до Кiровоградського вищого льотного училища Цивiльної авiацiї (тепер Льотна академiя НАУ) та у 1992 закiнчив його, отримавши спецiальнiсть «Експлуатацiя повiтряного транспорту» спецiалiзацiя «Повiтряна навiгацiя». В училищi вiн отримав професiю iнженер-штурман. Чоловiка направили на роботу у Бориспiль на посаду штурмана лiтака ТУ-134.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Як повiдомляють ЗМI, дружина пiлота Катерина Гапоненко дiзналася про авiакатастрофу з новин. Вона зазначила, що зателефонували їй пiзнiше, проте не з МАУ, а з профспiлки. Жiнка розповiла, що просила чоловiка не летiти, проте вiн вважав це своїм обов’язком, адже, за його словами: «Я бачу, що рейс є, я є в нарядi, тому я полечу». У чоловiка залишилися двоє неповнолiтнiх дiтей.

Iгор Матьков (бортпровiдник повiтряного судна Boeing 737) у 2015 роцi вступив на II курс (заочне навчання) Кiровоградської льотної академiї НАУ за спецiальнiстю «Авiацiйний транспорт», де планував отримати професiю пiлота. Проте через рiк вiдрахувався з числа курсантiв академiї.

Як повiдомили в прес-службi МАУ, лiтак авiакомпанiї «Мiжнароднi Авiалiнiї України» при виконаннi рейсу PS752 за маршрутом Тегеран – Київ зник з радарiв через декiлька хвилин пiсля вильоту з мiжнародного аеропорту Тегерана.

Повiтряне судно вилетiло з аеропорту Тегерана о 06:10 за мiсцевим iранським часом. Розбився лiтак приблизно через три хвилини пiсля зльоту з мiжнародного аеропорту Iмама Хомейнi, в результатi чого загинули всi пасажири i члени екiпажу на борту.

На борту лiтака було 167 пасажирiв та дев'ять членiв екiпажу. Серед жертв – бiльше двох десяткiв неповнолiтнiх. Двоє пасажирiв не сiли на лiтак МАУ. Цi двоє людей — не громадяни України.

Списки людей розмiстили на веб-сайтi авiакомпанiї.

Рейс виконувався на лiтаку Boeing 737-800 NG, реєстрацiйний номер UR-PSR. Лiтак 2016 року виробництва, був отриманий авiакомпанiєю безпосередньо з заводу концерну. Останнє планове технiчне обслуговування лiтак пройшов 6 сiчня 2020 року.

Серед названих можливих причин авiакатастрофи - технiчнi проблеми. Той факт, що лiтак уже горiв у небi до того, як розбився, викликало припущення, що лiтак збили.

Через авiатрощу проведуть розслiдування iз залученням авiацiйної влади України, Iрану, представникiв компанiї-виробника Boeing, авiакомпанiї, а також Нацiонального бюро розслiдування авiацiйних подiй та iнцидентiв з цивiльними повiтряними суднами в Українi.

Тим часом, Кабiнет Мiнiстрiв України прийняв рiшення про припинення роботи українських авiакомпанiй в повiтряному просторi Iрану до з’ясування причин катастрофи.