«Кіровоградгаз» за два роки приховав 17 мільйонів кубометрів газу

299
кількість переглядів

Протягом останніх років на ВАТ «Кіровоградгаз» не провели жодного фінансово-господарського аудиту.

Про це у своїй колонці на Цензор.НЕТ написав нинішній очільник підприємства Сергій Осінський, передає CBN.

«Підприємство, що мало б заробляти, виявилось збитковим. Перша і найгостріша проблема, яку довелось вирішувати — ліквідація системи приховування реальних втрат природного газу підприємством. Ця система була нібито результатом боротьби з “мертвими душами”. Тобто, неіснуючими особовими рахунками, на які списували величезні обсяги газу. Однак, як виявилося, замість реального здолання “мертвих душ” просто було знайдено нову форму вуалювання втрат», — йдеться у блозі.

За словами Сергія Осінського, за останні два роки на підприємстві приховали більше 17 мільйонів кубометрів необлікованого природного газу. Тим часом збитковість ВАТ «Кіровоградгаз» за це час збільшилась у п’ять разів, і в 2019 році склала майже 217 мільйонів гривень.

Через умови праці та її оплату з підприємства пішло багато фахівців. Люди працювали за чотириденним графіком, заробітна плата не завжди досягала навіть рівня мінімальної. Натомість, за даними ревізійної комісії «Нафтогазу», попередній голова правління сам собі нараховував заробітну плату, додатково отримавши понад 12 мільйонів гривень.

«Ясна річ, за чотири місяці докорінно реформувати компанію і усунути проблеми, які накопичувались роками, складно. Однак, виявлення больових точок, розуміння, як їх подолати — це вже пів справи. Разом з наглядовою радою почали з реорганізації структури компанії. Тепер кожен працює на своєму місці, з максимальною користю для підприємства. У виграші і працівники: з першого квітня їх зарплата зросла на 15%», — повідомив керівник підприємства.

За його словами, незалежні аудитори з компаній з міжнародним ім’ям проведуть на ВАТ фінансово-господарську перевірку.

За нового керівництва вже провели інспекцію технічної оснащеності підприємства, придбали та облаштували автомобілі, які допомагають більш оперативно та якісно обслуговувати мережі, перевірили 71 газорозподільчу станцію, активізували роботу по заміні лічильників. Серйозний діалог компанія веде зі споживачами — юридичними особами стосовно встановлення засобів обліку з дистанційною передачею даних.

«Щодо фізичних осіб, наші послуги стають більш доступними та зручними. ВАТ “Кіровоградгаз” відкрило сучаний абонентський відділ. З електронною чергою, привітним персоналом, терміналом для сплати рахунків. Щоб бути ближчими до клієнта, ми з’явились в меседжерах.
Ясна річ, попереду чимало роботи. Причому, роботи командної. Сьогодні менеджмент товариства представлений новими обличчями. Ці люди вже мають в своєму активі багато успішно реалізованих проектів. Наша задача — стабілізувати роботу підприємства, зробити його прибутковим, клієнторієнтованим. Це питання не одного дня. І я радий, що в нас є підтримка і розуміння з боку мажоритарних акціонерів компанії», — зазначив Сергій Осінський.

Приєднуйтеся до нас у Facebook, читайте в Telegram і Twitter.