Учні кропивницької школи рекламують свій заклад у соцмережах

622
кількість переглядів

Старшокласники та випускники НВО №6 Кропивницького започаткували акцію, щоб прорекламувати рідну школу та профільне навчання, яке надають у її стінах, передає кореспондент CBN.

Це чотири профілі: іноземні мови; інформатика та англійська; фізичне виховання та англійська; математика та англійська.

Серед активних учасників акції – випускниця школи, 19-річна студентка Київського університету імені Бориса Грінченка та співпрацівниця програми USAID «РАДА: відповідальне, підзвітне, демократичне парламентське представництво» Катерина Тебякіна.

Вона створила постери, які розповсюджує у соціальних мережах. Акція триває вже тиждень. До неї приєднались і вчителі.

«Я фанатка школи, була свого часу головою учнівського самоврядування, ініціатором багатьох цікавих акцій, тому вирішила популяризувати навчальний заклад»,- розповіла Катерина Тебякіна.

«Це приклад того, що, завершивши навчання в нашому закладі, дівчина вчиться у престижному закладі і вже працевлаштувалась. Нам приємно, що свої навички, набуті у школі, вона використала, щоб розповісти про неї іншим», – зазначила заступниця директора з навчально-виховної роботи Людмила Бойко.

Приєднуйтеся до нас у Facebook, читайте в Telegram і Twitter.