Рівень медіагігієни жителів Кіровоградщини - вищий середньоукраїнського (дослідження)

Перегляди: 872

Засновниця волонтерської ініціативи з інформаційної гігієни «Як не стати овочем» Оксана Мороз опублікувала результати дослідження рівня інформаційної гігієни українців у Facebook.

За даними Мороз, 34% користувачів публікують маніпулятивні заголовки та публікації; 29% - публікують посилання на сайти-сміттярки; 13% - публікують фейки; 10% - проходять тести, які крадуть дані.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Результати дослідження в розрізі регіонів - у таблиці нижче (щоб збільшити зображення, клікніть на нього).