
Для пацієнта не існує прив’язки до реєстрації вже й на вторинній ланці.
Про це під час веб-семинара «Робота Програми медичних гарантій у Східному регіоні: що змінилось за 5 місяців для лікарів та пацієнтів» заявила директорка департаменту комунікацій НСЗУ Тетяна Бойко, передає CBN.
За її словами, в результаті реформи пацієнт має перелік послуг, які може отримати дійсно безоплатно.
«Реформа дозволила обирати пацієнту найкращий заклад та найкращого лікаря. Не існує прив’язки до прописки вже й на вторинній ланці. Для цього необхідно лише електронне направлення. Медичний заклад не має права відмовити у наданні медичної допомоги, якщо у пацієнта є електронне направлення», — розповіла Тетяна Бойко.
Екстрену медичну допомогу можна отримати без направлення і без декларації.
Якщо ж пацієнту безпідставно відмовляють у наданні медичної послуги або вимагають гроші за послуги, які оплачує НСЗУ за Програмою медичних гарантій, він може звернутися до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 або залишити скаргу на сайті НСЗУ.
- «Просто – не просто»: чи є сьогодні підґрунтя для шаленої боротьби за права жінок - 05.03.2021 (17:00)
- У Кропивницькому відкрилася виставка, присвячена жінкам (фото) - 05.03.2021 (16:30)
- «Просто – не просто»: що очікує суспільство від жінки - 05.03.2021 (16:00)
Про фотокора CBN Ігоря Філіпенка написали книгу (фото)