На Кіровоградщині у двох ОТГ провели сумнівні соціологічні опитування

Перегляди: 2077

Невідомий до цього Всеукраїнський соціологічний центр «УкрСоціум» оприлюднив соцопитування щодо майбутніх виборів в двох громадах Кіровоградщини, передає CBN.

Як повідомили спостерігачі Громадянської мережі «ОПОРА», інформація стосується лише Великосеверинівської та Первозванівської громад.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

На сторінці центру в соцмережах, створеній 14 жовтня 2020 року, оприлюднили соціологічне опитування щодо рейтингів кандидатів на посаду сільського голови Великосеверинівської громади.

З нього виходить, що 54,34% отримає Дмитро Пузаков; 22, 54% – Світлана Сенченко, 20,23% – Сергій Левченко, 2, 89% – Олександр Семененко.

Повідомили, що 18,40 % респондентів не визначилося, 16,21 % – не підуть на вибори, а також що опитали 253 респондентів, що становить 5 % від кількості виборців.

Наступна інформація стосувалася рейтингу політичних партій у цих же громадах. Так, на території Первозванівської ОТГ партія «Слуга Народу» набрала б 40,36%.

Як зазначають в «ОПОРІ», в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців немає інформації про соціологічний центр «УкрСоціум», а на сайті з доменом «УкрСоціум» публікують новини про суспільство і соціальну політику. Інформації про соцопитування на Кіровоградщині там немає.

«Перед приближенням дня голосуванням з’являються соціологічні опитування щодо результатів майбутніх виборів. Не стали виключенням і цьогорічні вибори на Кіровоградщині. Але викликає подив соціологічне опитування соціологічного центру «УкрСоціум», адже вони не подають інформації про вибірку, метод опитування, точне формулювання питання та інше. До того ж, сторінку центру створили напередодні виборів, а опитування проводили лише на території двох громад Кіровоградщини», – зазначила координаторка спостереження Громадянської мережі «ОПОРА» за виборами у Кіровоградській області Зоя Лебідь.

Згідно з частиною 1 статті 50 Виборчого Кодексу України підприємства, заклади, установи та організації, що проводять опитування громадської думки, мають право оприлюднювати результати такого опитування, пов'язаного з виборами, з обов'язковим зазначенням часу його проведення, території, яку охоплювало опитування, розміру та способу формування соціологічної вибірки опитаних, методу опитування, точного формулювання питань, можливої статистичної похибки, замовників опитування.