Дистанційні дебати. Ми задали по три однакових запитання кандидатам на посаду ректора ЦДПУ
У Центральноукраїнському педагогічному університеті (ЦДПУ) обирають ректора. 457 працівників закладу вищої освіти та представники студентства вирішують, як працюватимуть і навчатимуться наступні п’ять років. Персона ректора – це не просто обличчя закладу. Саме він визначає стратегію подальшого розвитку вишу і є його драйвером. Саме від нього залежить внутрішня політика університету.
До другого туру, який відбудеться 28 жовтня, вийшли Олег Семенюк та Валерій Радул. Кожному з них ми задали по три однакових запитання:
1. У чому ваші переваги перед конкурентом?
2. Що зробите в першу чергу, якщо виграєте вибори?
3. Що будете робити, якщо виграє конкурент?
Валерій Радул - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та менеджменту освіти.
[caption id="" align="aligncenter" width="640"] Валерій Радул. Фото Григорія Зуба, CBN[/caption]
1. Важко відповісти відразу. Не можу сказати про якісь особистісні переваги, але вважаю, що моя програма і мої дії спрямовані на розвиток. На жаль, зараз наш університет знаходиться фактично у стані стагнації.
2. У разі перемоги на виборах почну втілювати свою програму, яку пропоную для розвитку університету. А спочатку, мабуть, буде аудит фінансово-господарської діяльності за останні п’ять років. Це традиційно робиться при всіх змінах.
3. Працювати.
Олег Семенюк нині виконує обов’язки ректора ЦДПУ. Він - доктор філологічних наук, професор кафедри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики, заслужений працівник освіти України.
[caption id="" align="aligncenter" width="640"] Олег Семенюк. Фото Ігоря Філіпенка, CBN[/caption]
1. У мене є досвід перебування на практично всіх посадах - від асистента до професора. Працював начальником науково-дослідного сектору, деканом факультету довузівської та післядипломної освіти, проректором з наукової роботи та міжнародних зв’язків, завідувачем кафедри та ректором.
2. Ми завершимо частину грантових програм. Плануємо повністю розвернути проєкт, у якому були одним з пілотних закладів. Він стосується анкетування студентів щодо якості викладання - знання предмета, вміння донести ці знання до студента, стану методичного і дидактичного забезпечення освітнього процесу, певних особистих якостей тощо.
Продовжимо заходи з енергоефективності наших корпусів та їх доступності. Також маю намір ввести у свою команду молодь, яка має нові ідеї і бажання розвивати університет.
3. Буду викладати та займатися науковою роботою.
Олексій Гора, Лара Гуріна, CBN