Дистанційні дебати. Ми задали по три однакових запитання кандидатам на посаду ректора ЦДПУ

1990
кількість переглядів
Фото Григорія Зуба, CBN

У Центральноукраїнському педагогічному університеті (ЦДПУ) обирають ректора. 457 працівників закладу вищої освіти та представники студентства вирішують, як працюватимуть і навчатимуться наступні п’ять років. Персона ректора – це не просто обличчя закладу. Саме він визначає стратегію подальшого розвитку вишу і є його драйвером. Саме від нього залежить внутрішня політика університету.

До другого туру, який відбудеться 28 жовтня, вийшли Олег Семенюк та Валерій Радул. Кожному з них ми задали по три однакових запитання:

1. У чому ваші переваги перед конкурентом?

2. Що зробите в першу чергу, якщо виграєте вибори?

3. Що будете робити, якщо виграє конкурент?

Валерій Радул – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та менеджменту освіти.

Валерій Радул. Фото Григорія Зуба, CBN

1. Важко відповісти відразу. Не можу сказати про якісь особистісні переваги, але вважаю, що моя програма і мої дії спрямовані на розвиток. На жаль, зараз наш університет знаходиться фактично у стані стагнації.

2. У разі перемоги на виборах почну втілювати свою програму, яку пропоную для розвитку університету. А спочатку, мабуть, буде аудит фінансово-господарської діяльності за останні п’ять років. Це традиційно робиться при всіх змінах.

3. Працювати.

Олег Семенюк нині виконує обов’язки ректора ЦДПУ. Він – доктор філологічних наук, професор кафедри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики, заслужений працівник освіти України.

Олег Семенюк. Фото Ігоря Філіпенка, CBN

1. У мене є досвід перебування на практично всіх посадах – від асистента до професора. Працював начальником науково-дослідного сектору, деканом факультету довузівської та післядипломної освіти, проректором з наукової роботи та міжнародних зв’язків, завідувачем кафедри та ректором.

2. Ми завершимо частину грантових програм. Плануємо повністю розвернути проєкт, у якому були одним з пілотних закладів. Він стосується анкетування студентів щодо якості викладання – знання предмета, вміння донести ці знання до студента, стану методичного і дидактичного забезпечення освітнього процесу, певних особистих якостей тощо.

Продовжимо заходи з енергоефективності наших корпусів та їх доступності. Також маю намір ввести у свою команду молодь, яка має нові ідеї і бажання розвивати університет.

3. Буду викладати та займатися науковою роботою.

Олексій Гора, Лара Гуріна, CBN

Приєднуйтеся до нас у Facebook, читайте в Telegram і Twitter.