Медіаревізори та амбасадори безпеки: у Кропивницькому презентують два проєкти (анонс пресконференції)

Перегляди: 2128

Об 11:00 у середу, 2 грудня, у пресцентрі CBN відбудуться одразу дві презентації.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua


На Кіровоградщині розпочинається річна Програма з підвищення безпекової культури пішоходів та велосипедистів, налагодження співпраці громади, поліції та влади задля посилення безпеки у громадах «Амбасадори безпеки».

Про програму, її компоненти та умови участі буде нагода дізнатися з онлайн-презентації проєкту. Координаторка проєкту – Ірина Ткаченко, agency.skyscraper@gmail.com.

Проєкт впроваджується за підтримки канадсько-українського проєкту розвитку поліції (CUPDP) коштом уряду Канади через Міністерство закордонних справ Канади.

В Україні змінили правила дорожнього руху: тепер світловідбивачі є обов'язковими. Зокрема до ПД внесено такі зміни: дозволяється рух велосипедистів смугою руху для маршрутних транспортних засобів; запроваджується обов’язкове використання світлоповертальних елементів для своєчасного виявлення водіями піших учасників дорожнього руху.

Агенція сталого розвитку «Хмарочос» впроваджує на постійній основі Програму підвищення безпекової культури пішоходів та велосипедистів «Будь видимим», активно популяризує флікери - світловідбивні брелки-лапки, які можуть виготовити діти під час майстерень флікерів.


ГО Агенція сталого розвитку «Хмарочос» та кафедра журналістики ЦДПУ ім. Винниченка працюватиме над тим, аби в Кіровоградській області було більше медіаграмотних жителів. Про новий медіаосвітній проєкт йтиме мова на онлайн-презентації.

Спікерки онлайн-презентації - Наталя Фенько, завідувачка кафедри журналістики, Ірина Ткаченко, директорка Агенції сталого розвитку «Хмарочос» (координаторка проєкту «МедіаРеВізія»).

Команда проєкту має абмітну ціль - сприяти формуванню медіасвідомої молодіжної спільноти, яка зможе поширювати у своїй громаді доступні й зрозумілі медіаосвітні інструменти, проводити навчання тощо.

На молодь чекають:

  • захопливе навчання в молодіжній онлайн-академії «МедіаРеВізія»;
  • можливість стати тренерами з медіаграмотності та прокачати свою громаду;
  • мережування з молоддю інших громад України, які створюють медійні та медіаосвітні проєкти;
  • медіалайфхаки від практиків, топових медіаекспертів;
  • Online Feel Fest: Фестиваль літератури, мистецтва та медіа.

Зима 2020-2021 буде медіаактивною та медіаграмотною, обіцяють організатори. Проєкт триватиме з грудня 2020 року до лютого 2021 року.

Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім. Винниченка став одним із десяти ЗВО – переможців конкурсного відбору, що отримали право взяти участь у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», що реалізується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів в Україні (IREX in Ukraine) за підтримки посольства Великої Британії, посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Академії української преси.


11:00 2 грудня, Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 46, пресцентр CBN (третій поверх ТЦ «Реал»).