Стало відомо, чому біля сервісного центру «Кіровоградобленерго» зібрався натовп

Перегляди: 8195

У «Кіровоградобленерго» пояснили чому біля їхнього сервісного центру 4 січня зібрався натовп.

Про це CBN поінформували в пресслужбі підприємства.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«В перший робочий день нового року пенсіонери прийшли в єдине місце, де вони могли отримати інформацію про комунальні послуги та заплатити за них з мінімальною комісією. Ці питання можливо вирішити онлайн, але для людей похилого віку користуватися такими сервісами доволі складно. О 12:00 починається чергова санобробка приміщення, яка містить обробку приміщення кварцовими лампами й обробку всіх поверхонь дезінфекційними засобами. Графік розміщений на вхідних дверях, всі відвідувачі можуть з ним ознайомитися. Але люди приїхали, та не змогли потрапити до зали сервісного центру відразу, утворилася черга», - зазначили в пресслужбі підприємства та зазначили, що більшість відповідей на питання можливо отримати не виходячи з дому.

На сьогодні ПрАТ «Кіровоградобленерго» пропонує п’ять засобів передачі показників лічильника онлайн.

- через сайт / https://kiroe.com.ua/peredacha-pokaziv-lichilnika /;

- через VIBER за QR-кодом;

- через Telegram: @kirovogradoblenergobot;

- через функцію «Отримання рахунку електронною поштою»;

- через електронну пошту кол-центру: call-centr@kiroe.com.ua.

«Ми просимо тих, у кого є можливість, користуватися цими сервісами, це суттєво розвантажить сервісний центр та кол-центр підприємства, тим самим дасть можливість людям похилого віку безпечно відвідати сервісний центр або додзвонитися в кол-центр», - додали в пресслужбі.

Нагадаємо, без дотримання дистанції: у центрі Кропивницького зібрався величезний натовп.