«Просто – не просто»: якщо запровадити у Кропивницькому ЦДПУ сучасний менеджмент, ціни йому не буде

Перегляди: 1136

Найкраща реклама університету – його випускники, переконана докторка історичних наук, професорка, кандидатка на посаду ректора ЦДПУ ім. В. Винниченка Ганна Дефорж.

Під час ток-шоу «Просто – не просто», присвяченого виборам ректора закладу, науковиця навела приклади топових вишів столиці, які розчарували студентів Кропивницького педуніверситету.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«Якщо до нашої бази добавити сучасний менеджмент, то нам взагалі ціни не буде», – переконана Ганна Дефорж.

Проблему відтоку студентів за кордон викладачка бачить не в навчальних закладах чи самих студентах, а в країні. Щож до майбутнього працевлаштування студентів, на її думку, університет повинен активніше реагувати на зміни на ринку праці, відкриваючи ті спеціальності, які мають перспективу і знадобляться в майбутньому.

Що з цього приводу думають журналістка, випускниця ЦДПУ ім. В. Винниченка Інна Тільнова, політологиня, випускниця ЦДПУ ім. В. Винниченка Яна Бабак та кандидат на посаду ректора ЦДПУ ім. В. Винниченка Віталій Юрах, можна дізнатися сьогодні, 12 лютого.

Включайте телеканал «Вітер» об 19.15 і дивіться ток-шоу «Просто – не просто» з Дариною Романською.