«Центральноукраїнське бюро новин» визнали одним із найбільш гендерно чутливих ЗМІ Кіровоградщини

Перегляди: 652

На Кіровоградщині оприлюднили результати моніторингового дослідження щодо того, як у місцевих медіа протягом першого півріччя змінилася гендерна чутливість.

Про це повідомляє CBN з посиланням на координаторку громадської організації «Прес-клуб реформ» Вікторію Талашкевич.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«Можу відзначити, що медіа Кіровоградщини все частіше і більш усвідомлено використовують фемінітиви на позначення професій жінок та намагаються паритетно залучати до коментування подій представників та представниць обох гендерів», — наголосила Вікторія Талашкевич.

За її словами, і друковані, й Інтернет-медіа застосовують фемінітиви все більш впевнено. Зокрема, у текстах вже є постійно присутніми та часто вживаними такі як «речниця», «директорка», «посадовиця» та «фахівчинь», котрі всього рік тому, за свідченням журналістів, звучали «дивно та неприродно».

Вікторія Талашкевич підкреслила: переходячи до статистики залучення жінок в якості експерток, варто зазначити, що готуючи власні інформаційні та аналітичні матеріали, медіа Кіровоградщини все ще у більшості випадків обирають в якості експертів та спікерів саме чоловіків.

«Тому вітаємо зусилля сайтів «З перших уст», «Центрально-українське бюро новин» та «Точка доступу», які намагатися якомога більше залучати жінок-експерток (наразі їх кількість у вказаних медіа складає 46%, 48% та 48% відповідно)», — наголосила Вікторія Талашкевич.

Вона зазначила: якщо говорити про загальний Індекс гендерної чутливості тих медіа, які підлягали моніторингу, то він включає, у відсотковому співвідношенні, кількість експерток і героїнь, а також використання фемінітивів.

«Серед сайтів лідерство поділяють сайти «З перших уст» та «Точка доступу» (по 57%), далі йде агенція «CBN», і на третьому місці «Кіровоград24», — наголосила координаторка громадської організації «Прес-клуб реформ».

Загальний Індекс гендерної чутливості кіровоградських медіа у червні становить 51%. Це – третя позиція з усіх регіональних видань, які підлягали моніторингу.