Незабаром Кіровоградська область матиме власний бренд

913
кількість переглядів

Сьогодні, 24 листопада, у театрі Кропивницького провели перше засідання щодо розробки бренду області. На ньому також презентували чат-бот голови Кіровоградської ОДА Марії Чорної, до нього можуть приєднатися всі бажаючі та надсилати свої ідеї.

Примітка. Бренд регіону — це комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідну місцевість.

«Поняття «бренд території» вже стоїть на рівні з персональними та корпоративними брендами. Суперництво міст, країн та регіонів за ресурси перетворює їх із географічних одиниць у повноцінні товари, що мають свою цінність, властивість та вартість. Бренди вказують на розвиток своєї території. Бренд завжди маркетингове поняття. Кожний регіон зацікавлений в тому, щоб в нього вкладали гроші», — зазначила начальниця управління інвестиційної діяльності Наталія Кириченко.

Візуальними атрибутами бренду можуть бути логотип, фірмовий колір, шрифт, графічні стандарти та слоган.

«Ми звикли до того, що кожний бренд має свій товар. Наприклад, напій Кока-Кола з їхнім «Свято наближається». В уяві маємо вже певний візуальний ряд, бачимо червоний колір. І це все створено брендом. Але в сучасному суспільстві створюються бренди країн, міст, регіонів. Я вважаю, що бренди території — це історія про міжрегіональні відмінності та про регіональні ідентичності», — розповіла Наталія Кириченко.

Свої бренди вже мають Київщина, Черкащина, Вінничина, Хмельниччина і Луганщина.

Фото Ігоря Філіпенка, CBN

Приєднуйтеся до нас у Facebook, читайте в Telegram і Twitter.