Демпінг у сфері продаж автозапчастин

272
кількість переглядів

Демпінг – це зниження ціни штучним способом, коли товари продаються за цінами нижче ринкових. Цілі демпінгу різноманітні, це можуть бути:

  1. позбавлення від непотрібних товарів;
  2. витіснення конкурентів;
  3. бажання лідирувати на ринку і переманити покупців;
  4. інше позиціонування товару.
Ви є у телеграмі? Підпишіться на наш канал (ми його вважаємо окремим ЗМІ, бо часто повідомляємо про те, про що на сайті не пишемо), щоб не пропустити нічого важливого або цікавого. Посилання для підписки (також можна відправити одному чи кільком друзям): https://t.me/+UMFMYCwpDGknDZo1

Демпінг використовується в міжнародній практиці давно. У період сильної економічної кризи 30-х років 20 століття багато компаній вдавалися до такого заходу щоб вижити, оскільки знаходилися в дуже складному становищі. Однак і сьогодні на кожному ринку знаходиться гравець, що вибирає подібні способи конкурентної боротьби. Використання демпінгу може буквально розорити інші компанії.

Як ставляться до демпінгу на «Автопро»?

На думку колективу майданчика, всім компаніям, учасникам ринку, необхідно працювати на його благо. Якщо компанії працюють нормально і не шкодять ринку, то той розвинулися нормально і всі учасники виграють.

Автопро ратує за те, щоб усі продавці на майданчику отримали прибуток, за рахунок якого могли б створювати якісне обслуговування клієнтів. Сервіс в даний час є не менш важливим, ніж ціна. Компанії, які пропонують найнижчі ціни, виключають можливість надання сервісу. Сучасний покупець, у свою чергу, хоче на тільки купити хороші товари за нормальною ціною, але й отримати консультацію і післяпродажне обслуговування. Далеко не всі споживачі женуться за найдешевшими пропозиціями.

Які види демпінгу поширені сьогодні?

  1. Ринковий демпінг. Цей варіант передбачає придбання великої партії товару, навантаження на склад, в результаті чого виходить хороша ціна, а товар треба продати швидко. Автопро не заперечує проти такого вирішення з умовою, що продавець буде працювати як оптовик, і не виходити в роздріб.
  2. Демпінг дилерів. Буває так, що дилери отримали знижку і починають знижувати ціни в роздробі, чим порушують договір з оптовиками. Авто.Про ставиться до цього негативно, але такі випадки можуть бути. У той же час, для оптовиків планується розробити інструменти, що дозволяють контролювати дилерів.
  3. Демпінг обманний. Поширеним варіантом є виключення з ціни товарів основних витрат, які обов’язково включаються до вартості інших учасників ринку. Може використовуватися маніпуляція курсом і інші варіанти. З такими ситуаціями на майданчику намагаються боротися.

Крім того, зафіксовані випадки продажу товарів низької якості як оригіналу з використанням при цьому оригінальних кодів без позначок. Це заплутує покупців, і в результаті вони можуть купити товар, який не відповідає їхнім очікуванням. Подібні варіанти на майданчику намагаються припиняти, а продавців відключають від продаж.

Найближчим часом буде розроблено механізм виявлення ціни, що істотно відрізняється від середнього значення, щоб подавати правдиву інформацію покупцям.

Приєднуйтеся до нас у Facebook, читайте в Telegram і Twitter.