Чому ковід-сертифікат не відображається у «Дії» та що з цим робити

Перегляди: 925

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Причиною невідображення ковід-сертифікату в додатку "Дія" може бути помилка у внесених даних або технічні неполадки системи.

Про це під час брифінгу розповів директор департаменту охорони здоров’я області Олег Рибальченко.

«Після проведення вакцинації сімейний лікар чи його помічники фіксують дані в електронній мережі, яка у тому числі використовує додаток “Дія”. Це окрема платформа, захищена на державному рівні, де фіксується вся інформація про захворюваність пацієнтів, у тому числі і стан проведення вакцинації. Коли ви проходили вакцинацію, ви заповнювали інформаційну згоду, яка потім потрапила в інформаційний реєстр. У подальшому протягом 72 годин ця інформація має з'явитися у додатку “Дія”. І в тому числі сімейний лікар у своїх власних медичних інформаційних системах бачить ситуацію, пов'язану з внесенням цих даних, на підставі яких будуть сформовані сертифікати, - пояснює Олег Рибальченко. - Якщо виникають питання з приводу того, чи є інформація та чи сформований ковід-сертифікат, якщо ви не бачите його у власному смартфоні, слід найперше звернутися до сімейного лікаря, оскільки він може перевірити, чи правильно внесені дані, для того, щоб єдина інформаційна система змогла сформувати відповідний сертифікат. У лікаря є відповідний електронний ключ, який бачить дані про проведення всіх кампаній з вакцинації. У всіх лікарів це фіксується в електронній медичній картці».

Помилки можуть бути у правильності внесених даних: неправильна дата, доза, не та назва вакцини та багато інших параметрів. Ці дані має перевірити сімейний лікар, оскільки первинну чи бустерну вакцинацію може проводити інший лікар, який знаходиться у центрі або пункті вакцинації. Сімейний лікар, у якого є повноваження та доступ до системи, може перевірити, знайти та виправити цю помилку, якщо вона там є. Якщо з цього приводу виникають якісь проблеми, наприклад, лікар відмовляє чи не знаходить час та можливість, то треба звертатися до адміністрації лікарні. Адміністрація має вирішити це питання , але якщо і з ними виникають якісь питання, то можна звертатися до міських управлінь охорони здоров'я, якщо річ йде про міські медичні заклади чи навіть до обласного департаменту охорони здоров'я.

Олег Рибальченко також додає, що проблема може бути пов'язана з деякими технічними неполадками самої Центральної бази. Наприклад, зараз за третю бустерну дозу запропонували додаткові 500 гривень, але ця система поки що нестабільно працює, тому що не всі, хто отримав бустер, змогли отримати ці гроші. Олег Рибальченко сподівається, що ці технічні неполадки до кінця тижня будуть вирішені. Причина у тому, що виконується технічна обробка величезного масиву інформації про вакцинованих людей — це 49 % українців.