Скільки у Кропивницькому коштує «перевзути» автівку на літо?

Перегляди: 4944

Заміна гуми - звична процедура для більшості автовласників двічі на рік. Дехто уникає цієї проблеми покупкою другого комплекту дисків, інші ж просто їздять на всесезонній гумі. Тож журналісти CBN дізналися, скільки коштує заміна гуми у Кропивницькому, коли її треба міняти, та чи можна проїздити весь рік на зимовому комплекті.

Коли рекомендують «перевзуватись»?

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

У мережі існує загальна рекомендація — міняти зимовий комплект на літній, коли температура підіймається до +5 градусів. Працівники СТО Кропивницького поділяють цю думку.

Скільки коштує замінити гуму?

На станціях технічного обслуговування Кропивницького вартість варіюється в діапазоні 500-600 гривень — ціна за «перевзування» середньостатистичного легковика. В залежності від розміру гуми та габаритів транспортного засобу ціни можуть змінюватись. Сама гума у середньому коштує від 6 до 10 тисяч гривень за комплект.

Ціни на гуму зросли протягом року

Працівники сфери продажу автозапчастин розповідають: «Ціни на гуму змінились. Курс валют змінився, якщо раніше долар був по 25, зараз по 40, якщо комплект їде з-за кордону, то ціна прямо залежить від цього. Ціни української гуми адаптувалися під ринок — зросли, але й матеріали для виготовлення поставляють», - розповів продавець консалтингової фірми з продажу гуми.

Скільки може «проходити» комплект гуми?

«Точно я не можу сказати. Кожна гума по-різному, одна може пройти й 90 тисяч кілометрів, інша тільки 40», - розповів працівник однієї з СТО.

Працівник іншої мережі називає точніші цифри: «У міському режимі — 40-60 тисяч пробігу. Звичайно, це залежить від приводу, манери їзди водія, але середня цифра це 40-60 тисяч по місту».

Чи можна проїздити весь рік на зимовій гумі?

«Річ у тому, що зимова гума влітку зношується значно швидше. Склад каучуку, що використовується для зимової гуми — інший, при нагріванні асфальту влітку гума «плаватиме» на дорозі, призводячи до небезпечних ситуацій», - розповів працівник станції техобслуговування.

Крім того, на сухому асфальті гальмівний шлях, як і витрати палива автомобіля збільшуються.

Кропивничани ставлять «всесезонку»

«Всесезонки» поки не завжди можуть повністю замінити стандартний набір зимової та літньої гуми. Хоч така гума й економить час і гроші на шиномонтажі, проте все залежить від водія і його переваг. Працівники Кропивницьких СТО підтверджують, що деякі люди вже практикують всесезонну гуму, пояснюючи це пом'якшенням клімату, все ж зазначаючи, що всесезонні комплекти не підійдуть для використання в умовах дуже високих або дуже низьких температур.

«Всесезонка» добре показала себе весною, коли були перепади температури, ідеально показала себе влітку. Машина поводилася однаково добре влітку, коли було по +30 та взимку, коли був мінус. Звісно не вистачає шипів, з ними було б ідеально, але аварійних ситуацій це не викликало», - розповідає водій Олексій.

А от автолюбитель Сергій має протилежну думку з цього приводу: «Взимку вона неефективна. Зимова гума м'якша, тому взимку вона не так дубіє, літня гума твердіша, забезпечує достойне зчеплення. З двома комплектами гуми нема таких проблем зі стиранням, витиранням, бо склад комплектів — різний».

Поганий стан дорожнього покриття призводить до різноманітних дефектів як самого диску, так і покришок. «Дороги, які не ремонтують рубають колеса», розповідає працівник. Його колега вносить конкретики: «Якщо є боковий поріз менш як п'ять сантиметрів, або гуля — ми беремось за ремонт, разом з балансуванням і шиномонтажем це обходиться в 500 гривень».

Чи ставлять автовласники міста зношену гуму?

«Дуже часто мешканці міста ставлять вже зношену гуму. Частіше від всіх це роблять таксисти, яким головне доїздити», - говорять на СТО.

Довідка: забороняється експлуатація легкових автомобілів і вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 т, що мають висоту малюнка протектора менш як 1,6 мм; шини вантажних автомобілів з дозволеною масою понад 3,5 т — 1,0 мм; шини автобусів — 2,0 мм, мотоциклів і мопедів — 0,8 мм.