Шахраї вигадали нову схему крадіжки грошей з банківських карток

Перегляди: 2048

Аферисти стали все частіше користуватися схемою блокування сім-карти мобільного оператора, застерігають у Кіровоградській філії ПриватБанку.

Клієнти банку не розповідають по телефону свої персональні дані - інформування дало свої результати. Тому на такий гачок, як, скажімо, пін-код, дівоче прізвище мами тощо все рідше хтось потрапляє.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«Проте шахраї придумали новий спосіб і стали активно його використовувати. Поки у нас в області зафіксували кілька таких випадків, тому і потрібно попередити людей, щоб не збільшилася кількість жертв», - пояснив директор Кіровоградської філії ПриватБанку Ростислав Масло.

Основним правилом клієнта, який не хоче бути ошуканим, має бути нерозголошення персональних даних, пін-коду картки, терміну її дії та CVV-коду картки (три маленьких цифри на зворотній стороні картки).

В жодному разі не можна диктувати паролі, які приходять на телефон (SMS-повідомлення).

«Не менш важливою рекомендацією усім нашим клієнтам є користування контрактними номерами, а не пріпейд-пакетами мобільних операторів. Ми радимо використовувати як фінансові лише контрактні номери, зміна чи перевипуск SIM-карток яких здійснюється лише при повній ідентифікації клієнта за паспортом», - зазначив Масло.

У разі виявлення факту блокування SIM-картки, якщо маєте підозри про виготовлення її дублікату, слід терміново заблокувати всі рахунки та картки за номером цілодобової підтримки 3700 або у найближчому відділенні ПриватБанку.

Не можна підтверджувати та встановлювати переадресацію дзвінків з фінансових телефонів.

Правила безпеки залишаються незмінними:

- для отримання грошей на картку потрібно повідомляти лише її номер (16 цифр на лицьовій стороні картки);

- співробітники банку, якщо телефонують вам, ніколи не запитують особистих даних клієнта;

- співробітники банку можуть запитувати персональні дані клієнта лише у разі, коли ви самі телефонуєте в банк (для впевненості у тому, що саме клієнт телефонує з питаннями чи проблемами);

- якщо вам зателефонували (і не важливо, ким відрекомендувався голос у телефонній трубці) і вимагають у вас будь-які додаткові дані крім номеру картки - будьте впевнені, вам телефонує шахрай;

- даючи об’яву про продаж чи купівлю, ніколи не вказуйте номер телефону, який є фінансовим;

- у жодному разі не можна слідувати вказівкам тих, хто телефонує, під час виконання будь-яких операцій у банкоматі чи терміналі, тим більше вводити за їхньою вказівкою свій пін-код.