Росія продовжує входити до списку країн, куди активно експортують продукцію з Кропивницького
У Кропивницькому відбулася галузева сесія «Експорт як шлях до інвестицій» муніципального інвестиційного форуму Time to Invest.
Його організатором вже втретє є департамент з питань економічного розвитку, торгівлі та інвестицій міськради Кропивницького, передає кореспондент CBN.
«Наше місто має всі можливості й ресурси, щоб бути успішним. Місцеві підприємства здійснюють майже 50 відсотків експортних операцій області, та за результатами 2017 року експорт товарів склав 186 мільйонів доларів», - зазначив начальник управління економіки Андрій Паливода.
Проте у порівнянні з 2016-м спостерігається невелике зменшення об'ємів експорту на фоні зростання розмірів імпорту (174,5 мільйона доларів).
Підприємства Кропивницького мають партнерів у майже 100 країнах світу. Найбільш активно продукцію експортують у Росію, Індію, Китай, Білорусь та Німеччину - це понад 60 відсотків товарного експорту. Частка країн ЄС становить близько 20 відсотків, а найбільшими торговельними партнерами є та ж Німеччина, Італія, Іспанія, Польща та Франція.
Основу товарної структури (майже 70 відсотків) складають машини та обладнання, а також жири та олії.
Обсяг прямих іноземних інвестицій у 2017 році становив 26,7 мільйона доларів. Свій капітал в економіку міста вклали інвестори з 20 країн світу, найбільший об'єм інвестиційного капіталу - 70 відсотків - прийшов з Сейшельських островів, Кіпру та Великобританії. Його вагому частку направили на розвиток промисловості, будівництво та операції з нерухомістю.
«Міська рада та її виконавчі органи вживають усі заходи щодо створення сприятливих умов для ведення бізнесу та його розвитку, просування позитивного міжнародного іміджу нашого міста», - зазначив Паливода.
У рамках цієї стратегії продовжує свою роботу програма розвитку малого і середнього бізнесу, частиною якої є фінансова підтримка на безповоротній основі, реалізуються інвестпроекти на умовах співфінансування, є програма часткової компенсації банківських кредитів для інвестпроектів. У 2018 році вперше ухвалили програму формування позитивного міжнародного іміджу. Розробляється інвестиційний веб-портал, бренд-пул міста та офіс просування експорту.