У Кропивницькому виявили порушення закону про рекламу: на «Морі пива» - реклама пива
Найчастіше серед міст області законодавство про рекламу порушують у Кропивницькому.
До таких висновків прийшли фахівці відділу контролю у сфері реклами ГУ Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, підбиваючи підсумки роботи за перше півріччя цього року, повідомляє кореспондент CBN.
За шість місяців експерти дослідили 1143 рекламоносії, з них 622 - у сфері зовнішньої реклами, 355 - у сфері внутрішньої реклами, 53 рекламні ролики на телебаченні та радіо, 78 - у друкованих ЗМІ, 35 - на транспорті.
Виявили 33 порушення, більшість з яких - 24 - була у сфері зовнішньої реклами.
Загальна сума штрафів становила 38,033 тис. грн. З них 10,733 тис. грн підприємці сплатили добровільно, 6,800 тис. грн стягнули в судовому порядку.
В основному порушення стосувалися відсутності відомостей про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару, чим порушується частина 5 статті 8 Закону України «Про рекламу».
Також виявлено порушення щодо розміщення реклами алкоголю, чим порушено пункт 2 статті 22 Закону України «Про рекламу».
Так, на сходах до ломбарду в обласному центрі розміщена реклама «Ломбард Форум - розпродаж за низькими цінами» без зазначення відомостей про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни товару.
Таке ж порушення виявили в одному з магазинів Світловодська, де рекламували каву.
У Кропивницькому на вікні магазину «Море Пива» розміщена реклама алкоголю.
Крім того, фахівці управління розглянули шість звернень споживачів щодо наявності в Інтернет-мережі реклами з проявами дискримінації за ознакою статі. Для проведення експертизи інформацію передали до Індустріального гендерного комітету з реклами.