Фахівці ПриватБанку нагадують жителям Кіровоградщини, як захистити себе від Інтернет-шахраїв
ПриватБанк застерігає власників карток та рахунків бути пильними та не дати шахраям жодного шансу.
Про це CBN повідомили у прес-службі ПриватБанку у Кіровоградській області.
«Ми завжди навчаємо всіх своїх клієнтів правилам безпеки поводження з банківськими картками, - розповідає Ростислав Масло, директор Кіровоградської філії ПриватБанку. - Хто не хоче бути ошуканим, має дбати про нерозголошення: персональних даних, пін-коду картки, терміну дії картки та CVV-коду картки (три маленьких цифри на зворотній стороні картки). В жодному разі не можна диктувати паролі (SMS-повідомлення), які приходять на телефон».
Останнім часом почастішали випадки звернення клієнтів, яких ошукали шахраї, які використовують можливості Інтернету. Вони різними шляхами домагаються блокування і перевипуску сім-карти, яка прив’язана до інтернет-банкінгу клієнтів. Поки власник «сімки» встановлює, що до чого, шахраї «відновлюють» сім-карту і отримують доступ до всіх повідомлень, які на неї приходять. В тому числі, до повідомлень з секретними кодами та паролями від банку.
«Не менш важливою рекомендацією усім нашим клієнтам є користування «контрактними» номерами, а не «пріпейд-пакетами» мобільних операторів, - пояснює Ростислав Масло, директор Кіровоградської філії ПриватБанку. - Тобто використовувати як фінансові лише «контрактні» номери, зміна чи перевипуск SIM-карток яких можливі лише при повній ідентифікації клієнта за паспортом, що унеможливлює блокування та перевипуск мобільної сім-картки без її власника».
У разі виявлення факту блокування SIM-картки, якщо маєте підозри про виготовлення її дублікату, слід терміново заблокувати усі рахунки та картки за номером цілодобової підтримки 3700, або звернувшись в онлайн-чат на сайті privat24.ua <www.privat24.ua; або pb.ua <privatbank.ua>, або у найближчому відділенні ПриватБанку. Ніколи не підтверджуйте та не встановлюйте переадресації дзвінків з фінансових телефонів, не даючи шансів шахраям отримувати SMS-повідомлення для доступу до банківських рахунків
ПриватБанк нагадує, що шахрайські схеми можуть бути різними, постійно змінюватись та удосконалюватись, а правила безпеки залишаються незмінними:
Для отримання грошей на картку потрібно повідомляти лише її номер (16 цифр на лицьовій стороні картки).
Співробітники банку, якщо телефонують вам, нколи не запитують особистих даних клієнта.
Співробітники банку можуть запитувати персональні дані клієнта лише у разі, коли ви самі телефонуєте в банк (для впевненості у тому, що саме клієнт телефонує з питаннями чи проблемами).
Якщо вам зателефонували (і не важливо, ким відрекомендувався голос у телефонній трубці) і вимагають у вас будь-які додаткові дані крім номеру картки, будьте впевнені, вам телефонує шахрай!
Даючи об’яву про продаж чи купівлю, ніколи не вказуйте номер телефону, який є фінансовим.
В жодному разі не можна слідувати вказівкам тих, хто телефонує, під час виконання будь-яких операцій у банкоматі чи терміналі, тим більше вводити за їх вказівкою свій пін-код.