У Кропивницькому почався міжнародний симпозіум з медико-соціальної реабілітації дітей з інвалідністю

Перегляди: 948

У Кропивницькому розпочався XII україно-баварський симпозіум «Медико-соціальна реабілітація дітей з обмеженням життєдіяльності».

Сьогодні, 20 вересня, з усієї України з'їхалися провідні фахівці з неврології, психіатрії, психології, педіатрії, травматології, реабілітології, головні лікарі будинків дитини. Перед ними з лекціями виступатимуть професори з Іспанії, Ізраілю, Литви, США та відомі вітчизняні науковці, передає кореспондент CBN.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Серед питань, які фахівці обговорюватимуть протягом трьох днів, - медико-соціальна реабілітація дітей з інвалідністю, стандарти лікування та відновлення дітей з прогресуючими нервово-м'язовими захворюваннями, діагностика та реабілітація дітей з розладами спектру аутизму, превентивна допомога дітям з органічними ураженнями нервової системи, лікування, реабілітація та соціалізація дітей з епілепсією, медична реабілітація дітей з наслідками перенесеного ушкодження нервової системи та інші.

«Усі ми свідомі того, що дитина є майбутнім нашої держави. На жаль, зараз в Україні народжуються шість - вісім відсотків здорових дітей, інші мають ті чи інші проблеми. Та більшість з них можна визначити і відкорегувати на ранніх стадіях життя», - звернувся до учасників симпозіуму перший заступник голови облдержадміністрації Сергій Коваленко.

Він нагадав, що в області діє проект «Здоров'я наших дітей», обласну дитячу лікарню перетворили на дитяче містечко, де надаються послуги лікування, на Кіровоградщині відкрили 20 інклюзивно-ресурсних центрів, і вона є одним із лідерів з впровадження інклюзивних форм навчання.

Гостей симпозіуму телеграмою привітала перша леді України, голова Фонду Порошенка Марина Порошенко.

Фонд зробив вагомий внесок у перехід країни від Міжнародної класифікації хвороб до Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров'я дітей. Завдяки їй можна провести сучасну, досконалу оцінку в інклюзивно-ресурсних центрах та надати професійну спеціальну допомогу й супровід дітям з особливими освітніми потребами. Це дозволить не тільки покращити дітям здоров'я, а надасть їм можливість здобути якісну освіту, соціалізуватися та піти в самостійне доросле життя.