У Кропивницькому банкіри привітали лікарів з професійним святом (ФОТО)

Перегляди: 860

У Кропивницькому колектив ПриватБанку за давньою традицією привітав медиків з нагоди професійного свята.

Про це CBN повідомили у прес-службі ПриватБанку в Кіровоградській області.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«Скажу відверто, що для мене День медика значить вже не менше, ніж День банкіра, - зізнався директор Кіровоградської філії ПриватБанку Ростислав Масло. - Так, ми любимо усіх своїх клієнтів, але люди, які чи не щоденно рятують людські життя - для мене особисто поза всіляких конкуренцій. Як швидко плине час, ніби вчора ми лише познайомилися, а вже пройшло майже 10 років. Вже з нетерпінням чекаю на ці зустрічі, які важливі для нас можливістю спілкування, отриманням зворотнього зв’язку».

Зацікавленість гостей викликала презентація досягнень колективу ПриватБанку, місце серед конкурентів як в Україні, так і серед найбільших міжнародних фінансових груп, перспективи розвитку найбільшого державного банку, впровадження новітніх технологій та продуктів.

«Ми активно рухаємося вперед, у нас багато планів та задумів. Сьогодні вже тестуємо нову бета-версію Приват24, який буде доступним для клієнтів усіх українських банків, працюємо над удосконаленням терміналів самообслуговування, які будуть ідентифікувати клієнтів за голосом та обличчям тощо. Наш банк для тих, хто йде вперед», - наголосив Ростислав Масло.

Під час зустрічі банкіри нагадали медикам про правила безпечного та економного банкінгу.

«Якщо медики опікуються нашим здоров’ям, то ми, банкіри, опікуємося вашими коштами, - зазначила заступник директора Кіровоградської філії ПриватБанку Раїса Килимниченко. - Ми навчаємо безпечному користуванню картковими рахунками, економії при безготівкових розрахунках, можливості збільшити покупну спроможність, користуючись продуктами та сервісами ПриватБанку. Ми любимо наших клієнтів і намагаємося створювати такі умови та пропозиції, які б приносили б лише задоволення від користування».