У Кропивницькому хочуть розробити комплексну схему розміщення зовнішньої реклами
Комісія з реклами не повинна погоджувати те, що завтра треба буде демонтувати.
Таку думку висловили на сьогоднішньому засіданні комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами у Кропивницькому, передає кореспондент CBN.
Вона стосувалася розміщення реклами магазину дитячого одягу на вулиці Віктора Чміленка та адвокатських послуг по вулиці Гоголя.
Члени комісії вважають, що в місті дуже багато зовнішньої реклами, яку треба демонтувати. На думку депутата Олександра Шамардіна, треба взяти вулиці, наприклад від Шевченка до Преображенської, та провести інвентаризацію реклами.
Президент торгово-промислової палати Ірина Саєнко вважає, що реклама, особливо та, що розміщена в центрі міста, повинна мати певні стандарти.
«Підприємців треба вчити, що час виходити на інший рівень. Дивитися, як оформлюються фасади будівель в європейських містах», - вважає вона.
Депутат Олександр Цертій запропонував розробити нарешті комплексну схему розміщення зовнішньої реклами на всіх будівлях, в тому числі історичних. Це дасть змогу уникнути звинувачень у заангажованості.
Директор рекламного агентства «Юнікс-С» Наталія Агапутова запропонувала піти шляхом колег з Дніпра та затвердити свій дизайн-код. Там поділили місто на три зони та розробили і прийняли принципи візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель.