Мера Кропивницького попросили придбати обладнання для облаштування STEM-центру
Освітяни Кропивницького звернулися до міського голови Андрія Райковича з проханням придбати обладнання для облаштування інноваційного STEM-центру, передає кореспондент CBN.
На серпневій нараді освітян педагоги трьох шкіл розповіли про досягнення у впровадженні елементів STEM-освіти у своїх закладах. STEM зараз є передовою світовою технологію навчання для дітей.
В НВО№6 у рамках впровадження STEM-елементів у навчання проводять інтегровані уроки, працюють з роботами Lego, використовують програми доповненої реальності. Торік провели STEM-декаду, на якій учні були активними учасниками наукових заходів.
У «Вікторії-П» діє гурток з робототехніки. Під час літніх канікул працює міжшкільний профільний загін «Робосмарт».
А гімназія ім. Тараса Шевченка - єдиний в області заклад, який став учасником всеукраїнського експерименту зі створення віртуальної STEM-лабораторії. Партнерами гімназії є МАНУ та Льотна академія. Педагоги гімназії є постійними учасниками семінарів-практивумів у «Класній лабораторії майбутнього» в брюсельському STEM-центрі FCL.
Якщо у Кропивницькому з'явиться STEM-центр, педагоги ще краще допомагатимуть дітям розвивати свої навички з інженерії, технологій та конструювання.
Кропивницький стане першим в Україні містом-партнером європейської спільноти Future Classroom Lab, а STEM-освіта міста вийде на міжнародний рівень.
STEM-освіта - це комплексне вивчення чотирьох дисциплін: Science (Науки), Technology (Технологій), Engineering (Інженерії) та Mathematics (Математики).
STEM-уроки не сфокусовані на вчителі, у центрі уваги завжди знаходиться вирішення проблеми. Учні шукають рішення не в теоретичній площині, а зразу вчаться на практиці, роблячи спроби та помилки.
STEM-освіта готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи.