У Кропивницькому прихильники «Суспільного» протестують проти скорочення ефірного часу для регіонів (ФОТО)

Перегляди: 1417

Прихильники «UA: Кропивницький» вийшли на акцію протесту перед приміщенням телерадіокомпанії сьогодні, 26 лютого, передає кореспондент CBN.

Головна вимога - скасувати заплановане керівництвом «Суспільного» скорочення ефірного часу для регіонів до 1 години на добу для телебачення та 1,5 години для радіо.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Організатори заходу – комітети порятунку Суспільного, які утворили працівники регіональних філій у дев'яти областях України.

«На противагу тенденціям до децентралізації, розвитку локальних медіа вже зараз центральне керівництво "Суспільного" планує обмежити власне регіональне мовлення філій до 1 год. на добу для телебачення і 1 год. 30 хв. для радіо. Нині філії мають до 6 годин на добу власних теле- і радіопрограм – це новини, суспільно-політичні, мистецькі, просвітницькі програми, а також ранкове шоу. Що можна показати й розповісти за 1 годину? Зменшення обсягів мовлення подекуди єдиного незалежного мовника в регіоні виглядають суперечливо і несуть інформаційну загрозу національній безпеці України», – зазначають організатори акції.

«Ми поважаємо кожного члена нашого колективу, маємо діалог і шукаємо конструктив у роботі. Ще раз зазначу, що підстав говорити про скорочення регіонального контенту нема. Зміниться принцип виробництва — філії більше працюватимуть спільно, підсилять одна одну. Ми виготовлятимемо міжрегіональні проекти, спецпроекти, спільне ранкове шоу, прямоефірний інформаційно-аналітичний контент. Крім цього, починає роботу окрема діджитал-команда "UA:КРОПИВНИЦЬКИЙ"», - сказала продюсерка «Суспільного» Кіровоградщини Олена Кваша.

У коментарі прес-службі «Суспільного» Олена Кваша зазначила: «Ми так само контролюватимемо дотримання стандартів "Суспільного" у всіх матеріалах, незалежно від способу виробництва. Уже у березні буде оголошено конкурс проектів для регіонального телебачення і радіо. Зараз змінюється медіаринок, змінюються очікування аудиторії від програм, а виробництво на аутсорсі може покращити якість, бо дозволить залучити кращу техніку, кращих експертів. Цього року "Суспільне" виділяє у 10 разів більше коштів на регіональний контент, ніж торік. Йдеться про 20 мільйонів гривень».