Центр надання адмiнпослуг Кропивницького перейшов у месенджери
Працiвники ЦНАПу Кропивницького iнформуватимуть заявникiв про результати розгляду документiв щодо надання адмiнпослуг за допомогою Telegram, Viber та WhatsApp, повiдомляє CBN з посиланням на прес-службу мiськради.
Крiм того, довiдкову iнформацiю про роботу центру можна отримати, направивши звернення у месенждер Facebook.
З 30 березня ЦНАП надає лише невiдкладнi послуги через епiдемiологiчну ситуацiю в країнi. Наразi можна отримати чотири послуги:
- видача дозволу на участь у дорожньому русi транспортних засобiв, параметри яких перевищують нормативнi (управлiння адмiнiстративних послуг – тел.: 35-61-60, 35-61-64);
- погодження маршрутiв руху транспорту пiд час перевезення небезпечних вантажiв (управлiння адмiнiстративних послуг – тел.: 35-61-60, 35-61-64);
- реєстрацiя чи зняття з реєстрацiї мiсця проживання, видача довiдки про реєстрацiю (вiддiл реєстрацiї мiсця проживання особи – тел.: 35-83-97);
- оформлення дозволу на порушення об’єктiв благоустрою (управлiння адмiнiстративних послуг – тел.: 35-61-60, 35-61-64).
Загальну iнформацiю про режим роботи центру тощо можна отримати за телефоном 22-86-39, а також через месенджери.
Нагадаємо, Кропивницький центр надання адмiнiстративних послуг змiнив номери телефонiв.