Учні кропивницької школи рекламують свій заклад у соцмережах
Старшокласники та випускники НВО №6 Кропивницького започаткували акцію, щоб прорекламувати рідну школу та профільне навчання, яке надають у її стінах, передає кореспондент CBN.
Це чотири профілі: іноземні мови; інформатика та англійська; фізичне виховання та англійська; математика та англійська.
Серед активних учасників акції - випускниця школи, 19-річна студентка Київського університету імені Бориса Грінченка та співпрацівниця програми USAID «РАДА: відповідальне, підзвітне, демократичне парламентське представництво» Катерина Тебякіна.
Вона створила постери, які розповсюджує у соціальних мережах. Акція триває вже тиждень. До неї приєднались і вчителі.
«Я фанатка школи, була свого часу головою учнівського самоврядування, ініціатором багатьох цікавих акцій, тому вирішила популяризувати навчальний заклад»,- розповіла Катерина Тебякіна.
«Це приклад того, що, завершивши навчання в нашому закладі, дівчина вчиться у престижному закладі і вже працевлаштувалась. Нам приємно, що свої навички, набуті у школі, вона використала, щоб розповісти про неї іншим», - зазначила заступниця директора з навчально-виховної роботи Людмила Бойко.