Жителів Кропивницького запрошують до реаліті-шоу, де головний приз — квартира
У Кропивницькому стартує перше міське реаліті-шоу «Хочу тут жити», передає CBN.
Головна амбіція авторів проєкту – зруйнувати усталений стереотип про меншовартість та провінційність Кропивницького та разом творити легенду міста.
За словами продюсерки проєкту, співзасновниці Gоробці Production Studio Олени Горобець, він зародився з бажання розповісти про історію, культуру нашого міста, його жителів та зробити це таким чином, щоб було цікаво якнайбільшій кількості кропивничан
«Тому ми вигадали реаліті-шоу з елементами квесту, в якому в якості головного призу буде однокімнатна квартира», — розповіла Олена Горобець.
Та це не означає, що жителі міста лише спостерігатимуть за процесом. Вони теж отримуватимуть невеличкі завдання і призи за їх розв’язання. Тим більше, що проєкт має дуже багато спонсорів: «Файно-маркет», «Імекс-ЛТД», «Корпорація ХХІ століття», «Лісова коза», «Епіцентр», «Грузинська випічка», Кропивницький клуб рестораторів, Книгарня Є та інші. Генеральними інформаційними партнерами є телеканал «Вітер» та CBN.
Ведуча проєкту, співзасновниця Gоробці Production Studio, координаторка громадського простору KROP:HUB Катерина Колтунова акцентувала увагу на тому, що це соціальний проект: «Він спрямований на те, щоб виховувати в людях патріотизм та любов до свого міста, розуміння, чому ти тут живеш і працюєш. А це можливо зробити тільки разом з однодумцями, які створюють тут успішні бізнеси, робочі місця, які показують, що наше місто – перлина степового краю, де можна творити і розвиватись».
Аби уникнути будь-яких питань щодо політики, реаліті-шоу стартує вже після виборів, у листопаді. Все буде дуже демократично, кропивничани за допомогою SMS зможуть вплинути на склад учасників проєкту. Всього буде вісім команд, які візьмуть участь у чотирьох вибіркових іграх, двох півфінаналах та фіналі.
Ніхто з учасників не залишиться без призів. Одна з команд, яку виберуть кропивничани, що дивитимуться шоу на телеканалі «Вітер» та слідкуватимуть за перипетіями у соцмережах, стане джокером, якого повернуть в гру і який стане третім учасником фіналу.
Взяти участь у проекті просто. Треба створити власну команду з двух учасників, заповнити анкети, записати відео та розповісти про те, чому хочете жити в Кропивницькому та що робите для того, щоб місто ставало кращим.
Відео слід завантажити на гугл-диск чи ютуб та прикріпити посилання на нього в заповнену анкету, а потім — слідкувати за кастингом, щоб знати, чи стали ви учасником шоу.
Вік учасників – 18+, а якщо у команді хтось з батьків та дитина, то вона не може бути молодшою за 14 років. Єдине обмеження – наявність власної нерухомості.
Серед тих, хто хоче взяти участь у реаліті-шоу, вже є військові, громадські діячі, волонтери, актори, молоді науковці, блогери. Тож буде цікаво, бо кожна пара гідна перемоги. Слідкуйте за проєктом у соцмережах.